موسیقی ایده آل – محمد کردی : فرزاد فرزین خواننده پرسابقه و پرطرفدار موسیقی کشورمان طی روز های ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه در سالن همایش ایرانیان به روی صحنه رفت و به طور رسمی این سالن را افتتاح کرد . این سالن جدید دارای محیطی زیبا و همچنین نور و صدای ایده آلی است که با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر می تواند میزبان خوبی برای برگزاری کنسرت ها باشد.

کنسرت « عاشقانه » فرزاد فرزین که پس از برگزاری ۶ سانس موفق در مرداد ماه برای روز های ۲۳،۲۴ شهریور ماه تمدید شده بود ، با اپنینگ جالبی همراه بود.فرزین همواره برنامه های خاص و ویژه ای را برای کنسرت های تهران خود در نظر می گیرد و آن ها را با کارگردانی و دکوپاژ به روی صحنه می برد.خواننده « ماه عسل » این بار نیز با استفاده از تصاویر و جلوه های ویدئویی کار جالب توجهی را انجام داد و همراه با آهنگ آغازین کنسرت « تابستونه » خود را به بالای صفحه نمایشی که بر روی استیج قرار داده شده بود رساند و هیجان را در سالن به اوج رساند.

فرزین در ادامه به اجرای دیگر قطعات همچون « عاشقت شدم » ، « برگرد » ، « آره آره » ، « عاشقانه » ، « اقیانوس » ، « ای وای » ، « نگاه تو » ، قطعه ی جدید « دیوونه » ، « عاشقانه » ، « با تو » ، « خدا منو ببین » ، « احساس من » ، « ماه عسل » و « ۶ » پرداخت و شب خاطره انگیزی را برای مخاطبین خود رقم زد.

این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری « آوای دوران » و تهیه کنندگی « رسول ترابی » برگزار شد . 

کارگردانی این کنسرت مانند اکثریت کنسرت های تهران فرزاد فرزین بر عهده « کیوان ملک مطیعی » بود.

فرزاد فرزین در این کنسرت اشاره داشت که هفتمین آلبوم رسمی اش با نام « شانزلیزه » اواخر زمستان سال جاری منتشر خواهد شد و در این فاصله چند تک آهنگ را منتشر خواهد کرد.

مهران خلیلی ( گیتار الکتریک و رهبر ارکستر ) ، سینا پرتوی ( درامز ) ، هومن صلاحی ( گیتار باس ) ، یاشار خسروی ( ساکسوفون ) ، مهرداد معافی ( گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک ) ، جمال چلبیانی ( ویولن ) ، احمد امین پور ( پرکاشن و ادوات کوبه ای ) و محمد شاکر ( کیبورد ) اعضای گروه ارکستر فرزاد فرزین را تشکیل میدادند. « علی ثابت » موزیسین پرسابقه کشورمان نیز به عنوان مدیربرنامه های فرزاد فرزین در کنار وی و گروه شوک حضور داشت.

با تشکر از گروه ۱۷ که مارا در تهیه این گزارش همراهی کردند.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « نسیم خسروانی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.