موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده: سامان جلیلی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی کشورمان که با انتشار آلبوم «پرتگاه» به جمع خوانندگان رسمی موسیقی کشورمان پیوست برای نخستین بار ۱۲ بهمن ماه در تهران به دیدار مخاطبینش رفت و گلچینی از قطعات محبوبش را برای آن ها اجرا کرد

در ابتدای کنسرت کلیپی از تمرین های سامان جلیلی و گروهش بر روی LEDها نقش بست و پس از آن جلیلی کنسرت را با قطعه حالم بده شروع کرد. دست بردار ، دوست دارم ، تقدیر ، شعله دار ، تشویش ، بهونه ، یادت بیار ، خیال ، احساس آواره ، قسم ، سربه هوا، چی میشه، بازیچه و اعتراف از قطعاتی بودند که سامان جلیلی در اولین کنسرت خود اجرا کرد.

امین قاسمی ، پوریا حیدری ، سعیدکرمانی ، امیدعلیجانی ، امیرعلی مولایی ، امیرعباس حسن زاده از میهمانان سامان جلیلی در این شب بودند.

همچنین کیان دارا، هیراد نیکنام ، عرفان پاشا ، امیر شعارنویس ، حامد برادران ، حسین شریفی نوازندگانی بودند که سامان جلیلی را همراهی می کردند .

این کنسرت به همت شرکت محترم اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شده بود که در ادامه می توانید گوشه هایی از این کنسرت را از نگاه دلارام غفرانی ببینید

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

۵ Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published.