موسیقی ایده آل – محمد کردی : مجید یحیایی خواننده جوان و خوش صدایی است که مدت زیادی است در زمینه موسیقی فعالیت می کند.او طی سال های گذشته چند آلبوم غیر رسمی همچون « سکوت مبهم » ، « اشک های سرگردان » و « بازی زمونه » را در فضای مجازی منتشر کرده بود و با استقبال نسبتا خوبی هم مواجه شد.هر چند با هیچ یک از این آلبوم ها آن اتفاقی که باید میفتاد تا یحیایی را در میان مردم و مخاطبین سر زبان ها بندازد نیفتاد اما باعث ایجاد یک رزومه ی قابل دفاع برای او شد.

اکنون و پس از چند سال کم کاری ، نخستین آلبوم رسمی و مجاز « مجید یحیایی » با نام « کاش از اول » در مارکت رسمی موسیقی کشورمان منتشر شده است. آلبومی با ۱۲ قطعه که آهنگسازی تمامی قطعات و تنظیم اکثریت قطعات را خود یحیایی بر عهده داشته است. « میلاد ترابی » تنظیم کننده نام آشنای کشورمان نیز با دو قطعه در تنظیم قطعات یحیایی را یاری کرده است. ترانه سرایان جوانی چون « میثم مینایی » ، « فرامرز مقدمی » و « فرجام خیرالهی » در این آلبوم دست به قلم شدند.ترانه ی دو قطعه را نیز یحیایی سروده است. باید کمی صبر کرد و دید این آلبوم چه پیامد هایی را برای مجید یحیایی در پی خواهد داشت.

مانند همیشه ، موسیقی ایده آل از شما مخاطبین با فرهنگ تقاضا دارد که با خرید نسخه اورجینال آلبوم های موسیقی ، به رشد و اعتلا و پایداری آن کمک شایانی کنید.

در ادامه می توانید کاور های آلبوم « کاش از اول » با صدای مجید یحیایی را مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.