موسیقی ایده آل : کنسرت گروه سپهر به  خوانندگی مهدی امامی و آهنگسازی احمد رضا خواه و فرید خردمند  25 و ۲۶ دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ،گروه سپهر که در سال ۱۳۷۹ تشکیل شده ،کنسرت پیش روی را در دوبخش اجرا می کند بخش اول این کنسرت شامل قطعاتی در نوا با آهنگسازی فرید خردمند خواهد بود. گروه سپهر در بخش دوم برنامه خود بنا دارد قطعاتی را در آواز دشتی به آهنگسازی احمد رضا خواه و خوانندگی مهدی امامی اجرا کند.

این گروه تاکنون موفق به برگزاری  کنسرت های متعددی در داخل و خارج از کشور شده که از جمله آن می توان به اجرای برنامه در کشور های ایتالیا و آذربایجان اشاره کرد.این گروه  در سال۲۰۱۱در  فستیوال موسیقی" مقام "که در کشور آذربایجان برگزار گردیده مقام اول را در بخش رقابتی کسب کرده است.از این گروه تاکنون آلبوم های متعددی همچون"ماهان"،"پیروزال"،"سپهر خوانی" و … منتشر گردیده است.

احمد رضا خواه متولد۱۳۵۱در خمینی شهر اصفهان،فارغ التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه هنر، موسیقی را نزد  پشنگ کامکار فراگرفت و در ادامه نزد استاد مجید کیانی دوره های تکمیلی نوازندگی  سنتور را آموخت.مهدی امامی نیز که به عنوان خواننده میهمان با این گروه فعالیت می کند در سال ۱۳۶۱متولد شده است. وی موسیقی را نزد محسن  کرامتی و محمد رضا  لطفی فرا گرفته و در ادامه نزد استاد آواز ایران محمد رضا شجریان  در حال فراگیری دوره های تکمیلی آواز می باشد .  

نوازندگان گروه  سپهر عبارتند از؛احسان عابدی:نی،فرید خردمند:تنبک و بندیر ،پریسا کاشفی:تار،نجمه صغیر:عود ،المیرا مردانه:کمانچه،احمد رضا خواه:سنتور و مهدی امامی خواننده گروه.

گفتنی است کنسرت  گروه سپهر  پنجشنبه و جمعه  25  و ۲۶ دی ماه ساعت ۲۱  در سالن  خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران  برگزار می گردد و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره ۲۲۸۰۳۶۳۱  تماس حاصل نموده و یا به سایت ایران کنسرت  مراجعه نمایند.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.