آرش سعیدیان نوازنده و مدرس ساز هنگ‌درام ورکشاپ‌های رایگان خود را با برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی جدید برگزار می‌کند.  

آرش سعیدیان درباره این ورکشاپ‌ها گفت: “در دوره اول این ورکشاپ، تصمیم من این بود علاقه‌مندان به صدای آرامش بخش هنگ‌درام را یک جا جمع کنم تا استرس‌ها و سختی‌های گذشته را پشت سر بگذارند. واقعاً تصمیم داشتم تعدادی دور هم جمع شویم و ساز بزنیم حتی شرایطی را مهیا کردم افرادی که هنگ‌درام ندارند هم به این ورکشاپ بیایند و از سازهای من استفاده کنند. هدف اولیه واقعاً خوب کردن حال مردم بود و هدف ثانویه‌ای هم وجود داشت. کم بودن اطلاعات در مورد هنگ‌درام در مقابل مخاطب بی‌شمار آن من را مجاب کرد این ورکشاپ‌ها ادامه داشته باشد.” 

وی ادامه داد: “در ورکشاپ به موضوعات مختلفی پرداختم. مثلاً اینکه اصلاً هنگ‌درام چیست و از کجا آمده، تفاوت انواع آن چیست و در نهایت شیوه‌های صحیح آموزش هنگ‌درام. من متد خاص خودم در آموزش را دارم که بر اساس متدهای روز دنیا است. هدف ثانویه من اشاعه فرهنگ درست نوازندگی و آموزش هنگ‌درام است.” 

سعیدیان با اشاره به اینکه در چند دوره برگزاری این ورکشاپ‌ها بیش از ۱۰۰ هنرجو از آن استقبال کرده‌اند، عنوان کرد: ” برای افرادی که در شهرستان هستند و نمی‌توانند حضوری به این ورکشاپ بیایند، گروهی مجازی تشکیل شده که ویدیوهای آموزشی در آن برای استفاده این افراد قرار گرفته است. حتی تمرینات خود را برای من در این گروه می‌فرستند.” 

آرش سعیدیان در ورکشاپ‌های آینده خود ایده‌پردازی جدیدی دارد و در این دوره‌های جدید قرار است میزبان هنرجویان بیشتری باشد و در یک یا دو جلسه چند ساعته، مطالب کامل‌تری نسبت به گذشته را بازگو کند. ورکشاپ‌های رایگان هنگ‌درام آرش سعیدیان تا به امروز برای مبتدیان بوده و در ورکشاپ‌های جدید، برای هنرجویان در حد متوسط و پیشرفته نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده. از موضوعات قابل ذکر برای هنرجویان سطح متوسط و پیشرفته، آشنایی با آهنگسازی و مبانی آن برای هنگدرام است. همچنین اتکنیک‌های حرفه‌ای خود و شیوه های نت نویسی صحیح هنگ‌درام را نیز به آن‌ها آموزش خواهد داد.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۶۳۴۸۶۷ و ۰۲۱۴۴۴۸۰۶۳۰ تماس حاصل کرده و یا به آدرس www.shahnaay.com و www.hand-pan.shop مراجعه فرمایید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.