موسیقی ایده آل-مائده مهدوی: مصاحبه ی صمیمی و کوتاهی با آقای بهرنگ معتمدی، نوازنده ویولنسل و عضو ارکستر سمفونیک تهران ترتیب دادیم که آن را در ادامه می خوانید:

موسیقی را از چه سالی شروع کردید ؟

از زمانی که هنرستان موسیقی میرفتم که حدود ۱۱سالی از آن دوران میگذرد.

چند مورد از فعالیت های خود را در حوزه موسیقی ذکر کنید:

من سابقه همکاری با ارکستر های مختلفی را داشتم از جمله: ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی تهران، ارکستر مجلسی تهران، ارکستر مجلسی نیاوران و …

همچنین با کارگردان های سینما و تئاتر آقایان: محمد حاتمی، علیرضا کوشک جلالی، منوچهر هادی و خانم منیژه محامدی نیز به عنوان نوازنده و آهنگساز همکاری داشتم.

با توجه به اینکه شما تجربه نوازندگی چندین تئاتر را داشته اید، به نظر شما موسیقی زنده تا چه حد در جذب مخاطب تاثیر دارد؟

تأثیر موسیقی زنده به طور حتم بیش تر از موسیقی ضبط شده است، مخصوصا در صحنه تئاتر. البته؛ کیفیت اجرا هم بسیار مهم هست، ولی در کل موسیقی زنده تأثیر بسیار زیادی روی کیفیت و انرژی بازیگران روی صحنه دارد، ولی به خاطر مشکلاتی که هست ، هر کارگردانی سراغ موسیقی زنده نمی رود.

بهترین اتفاق کاری سال ۹۴ برای شما چه بود؟

اتفاق های خوب زیادی برای من رقم خورد اما بهترین اتفاق همکاری با استاد رهبری بود، و در زمینه تئاتر نیز همکاری و آشنایی با کارگردان بسیار خوب سینما و تئاتر، منوچهر هادی بود.

چه برنامه هایی برای سال ۹۵ دارید ؟

در حال حاضر برای نمایش «مرگ طبلیه که یه بند صداش بلنده»  به عنوان آهنگساز و نوازنده همکاری می کنم. که این نمایش به کارگردانی دوست خوبم پویان درزی از ۱۵فروردین در خانه هنرمندان سالن استاد انتظامی به روی صحنه رفته است.

سخن پایانی:

تشکر می کنم از شما و همکاران خوبتان در مجموعه موسیقی ایده آل که همیشه حامی موسیقی و موزیسین ها بودید و سال ۹۵ را هم به تمام مردم عزیز و موزیسین های خوبمان تبریک می گویم با آرزوی سالی فوق العاده و پر کار برای همه.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.