پیمان ملکی که به عنوان خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و مهندس صدا در حوزه موسیقی شناخته شده است به تازگی تیتراژ برنامه تلویزیونی ” به خانه برمی‌گردیم ” را خوانده که به زودی از شبکه تهران پخش می‌شود.

 

این هنرمند در تیتراژ ” به خانه برمی‌گردیم ” آهنگسازی اثر را بر اساس ترانه آرش چاکری انجام داده و تنظیم آن توسط مهدی مریخ انجام شده است. همچنین وحید نوری  تهیه کننده برنامه، به عنوان تهیه کننده این اثر در کنار ملکی حضور دارد.

 

پیمان ملکی پیشتر هم هجده تیتراژ برای برنامه #عصر جدید خوانده بود که بسته به اتفاقات هر قسمت برای آن ترانه سروده شده است. برای این هجده تیتراژ پیمان ملکی، مهدیه عرب، آرش چاکری و صالح دادگر به سرودن ترانه پرداخته‌اند. گفتنی است این خواننده سابقه انتشار آثار مستقل زیادی را نیز با مجوز رسمی از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در کارنامه خود دارد که قطعات ” میشه نری ” و ” یه موزیک آروم ”  با استقبال خوبی از سوی مخاطبین موسیقی روبه‌رو شده‌اند.

 

او همچنین به عنوان صداگذار و مهندس صدا در چند برنامه پربیننده نظیر ” عصر جدید، جوکر، همرفیق، پیشگو، عیدی اچ دی و … حضور داشته است. گفتنی است پیمان ملکی تا کنون عهده‌دار ساخت موسیقی چند فیلم سینمایی و فیلم کوتاه نیز بوده است. به زودی ۲ قطعه با نام‌های “دلم تنگته” و “تو کجایی” از پیمان ملکی منتشر می‌شود.

 

ملکی دومین آلبوم رسمی خود را آماده کرده و در کنار آن مشغول تهیه و تولید چند تک آهنگ است که هر کدام در مراحل مختلف قرار دارند. بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر کدام از این آثار پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر خواهند شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.