موسیقی ایده آل: بعد از حدود دو سال از شروع همه‌گیری کرونا، نخستین کنسرت گروه ایوان در تهران، شامگاه پنج‌شنبه ۳۰ دی‌ماه طی دو سانس با اجرای قطعات جدید در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» و مدیریت “محمد جلیل پور” و با مدیرت برنامه “پوریا و پارسا نصیری” برگزار شد.

کنسرت با قطعه شاد “دلبر” آغاز شد و حسین شریفی خواننده گروه ایوان به روی صحنه آمد. شریفی بعد از اجرای اولین موزیک رو به طرفداران گفت: حالتون چطوره؟ آماده‌اید یک شب خفن داشته باشیم؟

سپس قطعات “بینظیر عشق”، “مَه رو” ، “تو که معروفی” نواخته شدند که با همخوانی و استقبال مخاطبان همراه بودند.

در ادامه حسین شریفی با بیان اینکه می‌خواهم یک موزیک با سبک موزیک های شاد دهه شصت بخوانم، قطعه “خاطرخواه” را اجرا کرد.

“عالیجناب” قطعه بعدی بود که اجرا شد. خواننده گروه ایوان از حضار در سالن خواست تا با نور فلاش گوشی هایشان سالن را ستاره باران کنند.

سپس بنا به درخواست حضار، حسین شریفی قطعه “عالیجناب” را تکرار کرد. در این اجرا همخوانی مخاطبان با او حداکثری بود. پس از اجرای این قطعه، شریفی از فواد غفاری (آهنگساز و سرپرست گروه) به عنوان عالیجناب عشق زندگی خود نام برد.

“دردسر ساز”، “نور چشمی”، “سوغات”،  “چهل گیس”، “شاه نشین قلبم”، “نوش جان”، “زیبای من” و “گلی” از دیگر قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

” نُرماندی” به عنوان آهنگ پایان بخش کنسرت انتخاب شده بود، در اجرای این قطعه فواد غفاری، حسین شریفی را همراهی کرد. همچنین ویدیویی نیز از این اجرا تهیه شد.

گفتنی است، ژاله طوسی نوازنده ویولن سل در دو قطعه “زیبای من” و “نرماندی” گروه را همراهی کرد.

مصطفی مومنی، زایا سلیمان، امیربهادر دهقان، وحید امینی و شکیبا امیرک از مهمانان این کنسرت بودند.

امین شاه‌علی(پرکاشن)، ادوارد دنیل زاده(درامز)، آرش سعیدی(گیتار)، آترین بی‌نیاز(کیبورد و رهبر ارکستر)، نیما کلاله(گیتار الکتریک)، احسان گودرزی(گیتار) و علی حیدری(گیتار بیس) اعضای ارکستر ایوان بند را تشکیل می‌دادند.

لازم به ذکر است، این اجرا به دلیل استقبال خوب مخاطبان اول اسفند در سالن همایش‌های برج میلاد تمدید شده و تاریخ بلیت فروشی اعلام خواهد شد.

در دامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین «حسین آریان راد» مشاهده می‌نمایید.

انتهای خبر/

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published.