موسیقی ایده آل : رضا یزدانی خواننده محبوب کشورمان در خصوص فعالیت های خود با رسانه های موسیقایی کشور صحبت کرد و از حضورش در یک تئاتر به عنوان یک خواننده خبر داد.

رضا یزدانی گفت: “بعد از ماه مبارک رمضان پانزده شب در قالب تئاتر «عاشقیت» روی صحنه خواهم رفت. «عاشقیت» چهار نقش اصلی دارد که با خانم بهنوش طباطبایی، اشکان خطیبی و هومن برق نورد هم بازی هستم. برای اولین بار دیالوگ دارم که بسیار هم زیاد است و مشغول حفظ کردن آن ها هستم. در این تئاتر هشت یا ده قطعه هم اجرا خواهیم کرد که همه جدید خواهند بود.”

وی در خصوص قطعات موسیقایی این برنامه گفت:” چند قطعه را من ساخته ام و چند قطعه دیگر را علیرضا افکاری که فعلا به عنوان آهنگساز با من همکاری می کنند و به احتمال زیاد تنظیم این قطعات در گروه خودم انجام می شود. هنوز به آن مرحله نرسیده ایم.”
یزدانی در خصوص برگزاری جشن امضا برای آلبوم «دوئل در آینه» در شهرستان ها گفت:” خیلی دوست داریم این کار را انجام بدهیم و جشن امضا در شهرستان ها به زمانبندی برنامه های ما خیلی وابسته است. اگر قرار باشد جشن امضا برگزار شود، نزدیک به روز کنسرت در آن شهرستان خواهد بود.”

در ادامه رضا یزدانی با تاکید بر دقت زیاد برای ساخت ویدئوهایش عنوان کرد:” ویدئو «تونل کندوان نگاهِ توِ» که توسط آرمین قاسمی زاده ساخته شده، ویدئو «گریم» هم توسط الیکا شاهوردی و علی اوجی ساخته شده که عبدالله اسکندری به عنوان چهره پرداز در تولید این ویدئو در کنار ما بوده و «برزخ» به پایان فیلمبرداری خود رسیده و این را بگویم که علی اوجی «برزخ» را نیز کارگردانی کرده است. علی اوجی « بی غروب» را هم کارگردانی می کند و یک کار قدیمی من به اسم «گرامافون» به شکل انیمیشن توسط فطیما یثربی در دست تهیه است. قطعه «آوانگارد» را در موقعیت های مختلف مثل ویدئو «ما» با مونوپاد گرفته ام و یک اثر برای بیماری اوتیسم خوانده ام که آن را هم علی اوجی کارگردانی خواهد کرد و ویدئو آن نیز ساخته می شود. مخاطبین من این را بدانند که انتشار یک آلبوم تصویری دیگر در برنامه کاری من وجود دارد.”
این خواننده «دادگاه جنجال برانگیز» و «اگر باران بخواهد» را در کارنامه خود دارد که هر دو مربوط به سال های پیش از انتشار آلبوم «شهر دل» هستند. وی همچنین در تئاتر «کمی بالاتر» با حضور رویا تیموریان، طناز طباطبایی، هانیه توسلی و حبیب رضایی روی صحنه رفته است. آخرین تجربه یزدانی نیز به «روزهای آخر اسفند» برمی گردد. گفتنی است رضا یزدانی در چهار تئاتر یاد شده به عنوان خواننده حضور داشته است.

photo_2016-07-04_19-56-30

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.