موسیقی ایده آل : دوئل در آینه جدید ترین آلبوم رضا یزدانی وارد بازار شد. این آلبوم در حال و هوای سایر آثار پیشین یزدانی قرار دارد. جایی بین موسیقی راک و پاپ با عصاره‌ای از همه سبک‌ها. در آثار رضا یزدانی همواره نوع خواندن بیشتر از موسیقی جلب توجه کرده و نشان‌گر اصلی سبک خاص او می‌باشد. در این آلبوم هم او سبک خوانندگی خود را حفظ کرده است. البته در بعضی آهنگ‌های این آلبوم شاهد روند متفاوتی هستیم، رضا یزدانی در این آلبوم به سمت فضای موسیقی کانتری هم رفته.
این آلبوم دارای شانزده قطعه می‌باشد. نام قطعات «بی غروب»، «برزخ»، «تونل کندوان»، «می ترسم»، «رادیو»، «تاریخ تکراری»، «تحریف تاریخ»، «توریست»، «روزای دلگیر»، «گریم»، «آوانگارد»، «هفته دلتنگی»، «این روزا»، «رفت که رفت»، «رو به فردا» و «دوئل» است.
«محمد خرمی نژاد»، «بهروز پایگان»، «میلاد عادل»، «بهنام شهرکی»، «آرش زمانیان»، «عمران میرزایی» و «امیر مهرپویا» تنظیم کنندگان این آلبوم هستند. اشعار قطعات را چندین ترانه سرا از جمله «مهدی ایوبی»، «حسن علیشیری»، «پدیده نیشابوری» و «مریم شجاعی» سروده‌اند.
این آلبوم را می‌توانید از تمامی فروشگاه های ارایه محصولات فرهنگی تهیه نمایید یا با مراجعه به سایت بیپ‌تونز www.beeptunes.com نسخه دیجیتال آن را خریداری نمایید.

در ادامه می توانید کاورهای این آلبوم را از موسیقی ایده آل مشاهده و دریافت نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.