موسیقی ایده آل – محمد کردی: آلبوم جدید حمید حامی خواننده پرسابقه و خوش صدای موسیقی کشورمان از صبح امروز اول مهرماه در سراسر کشور و در پلتفرم‌های جهانی موسیقی منتشر شد.

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه با عناوین «وقتی با من مهربونی»، «یک سال دیگر»، «پشیمون نیستم»، «اعتراف»، «نارنج و ترنج»، «قسم»، «از تو هیچوقت نمیرنجم»، «شوق تنهایی»، «باغ پژمرده» و «رویای بی سر» می‌باشد.

بابک صحرایی، یغما گلرویی، سما صفایی  و حامد صوفی پورترانه‌های این آلبوم را سروده اند و «رضا تاجبخش» موزیسین شناخته شده کشورمان نیز تنظیم تمامی قطعات را بر عهده داشته است. در زمینه آهنگسازی حمید حامی تمامی ملودی ها را به جز یک قطعه خلق کرده است. علیرضا قرائی منش نیز با یک ملودی در این آلبوم حضور دارد. حمیدرضا آداب و میلاد فرهودی نیز در زمینه میکس و مکسترینگ حامی را یاری رسانده‌اند.

در این آلبوم از نوازنده‌های شناخته شده کشور همچون فیروز ویسانلو، همایون رحیمیان، علی جعفری پویان، سهراب برهمندی، سروش عمومی، علیرضا میرآقا، بهنام رهنما، هومن نامداری، رضا لمعانی، مونیکا لوران، حسین شریفی، میثم مروستی، رضا عالمی، نیما زاهدی، ترانه پور یوسف، علی سریری و ناصر رحیمی برای ضبط سازهای زنده استفاده شده است.

گرافیست و مدیر تولید این آلبوم «یاشار درفشه» می‌باشد. آلبوم «نارنج و ترنج» توسط شرکت نشر جوان در فروشگاه‌های عرصه محصولات فرهنگی توزیع شده است.

همچنین جهت خرید نسخه فیزیکی این آلبوم می‌توانید به سایت دیجی کالا و یا لورکا استور مراجعه نمایید.

در ادامه می‌توانید کاورهای این آلبوم را به صورت اختصاصی از «موسیقی ایده آل» مشاهده نمایید.

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.