موسیقی ایده آل-هوتن سلمانی:روز سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ دور دوم مستر کلاس حامی  در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در این دور ۵۰ خواننده به ۲۷ نفر منتخب دور اول اضافه شدند تا از بین ۵۰ نفر ۹ نفر اتخاب شده و به رقابت با ۲۷ نفر منتخب بپردازند.در واقع علاوه بربرگزاری  مستر کلاس ،فضای رقابتی نفس گیری هم بر سالن حاکم بود.

خوشبختانه ناهماهنگی ها و ضعف های مدیریتی روز جمعه ۱۴ اسفند در این دور تکرار نشد و اکثر شرکت کنندگان مشکلات خود را از زبان داوران و اساتید شنیدند.

در ابتدا ۵۰ خواننده تازه ورود به اجرا پرداختند تا حمید حامی به کمک دو استاد آواز،"مهدی محمدی "و "ملیکا تهرانی" مشکلات این خوانندگان را به آن ها گوشزد و از بین آن ها ۹ نفر را برای رقابت با ۲۷ نفر منتخب دور اول انتخاب کند.

در این مستر کلاس" رضا تاجبخش "و "رضا لمعانی "نیز برای اجرایی بهتر به هنرجویان و خوانندگان شرکت کننده،به صورت افتخاری  کمک می کردند.

در نهایت ۳۶ نفر منتخب به رقابت پرداختند که "حمید حامی" از بین این ۳۶ نفر ۸  نفر را برای اجرایی مشترک با خود انتخاب کرد که این افراد عبارتند از:

اردلان سردارشهید – مهران مظفری – محمد نیک – سید احسان میرهاشمی – مهدی اسدی – امیرحسین فکوری – هامون هاشمی و سهند فریادی

لازم به ذکر است که "اردلان سردارشهید" موفق به کسب رتبه اول در این مستر کلاس شد.جالب ترین اتفاق این مستر کلاس انتخاب نوجوانی آینده دار ۱۳ ساله به نام "سهند فریادی" در ۸ نفر نهایی بود که به علت آینده دار بودن این نوجوان،حمید حامی "سهند فریادی" را نیز در ۷ نفر نهایی اضافه کرد تا در مجموع این مستر کلاس ۸ نفر برگزیده داشته باشد.

به گفته ی حمید حامی،این ۸ نفر در کنسرت اردیبهشت ماه "حمید حامی" را همراهی می کنند.علاوه بر آن احتمالا "حمید حامی" برای این منتخبین قطعه ای مشترک و یا آلبومی که هر ترک آن توسط یکی از آن ها خوانده می شود را منتشر خواهد کرد.

در آخر تشکر می کنیم از آقای "یاشار درفشه"  و خانم " آزاده جعفری" برای مدیریت این مستر کلاس.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

/منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.