ایده آل – حسن قاسمی : 

حسین سهیلی زاده ، کارگردان خوش سابقه ی قاب تلوزیون و رسانه ، این بار با جدیدترین اثر خود ” پریا ” مهمان خانه های شماست .

در این مجموعه ی ۴۰ قسمتی که به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و قلم سعید فرهادی در حال ساخت است ، سهیلی زاده به موضوع ایدز پرداخته که در نوع خود جزو اولین آثار مربوط به این عنوان محسوب می شود .

خلاصه داستان سریال پریا :

رامتین خداپناهی نقش همسر سابق لادن مستوفی شخصیت پریا را ایفاء می کند. این زوج، چند سال قبل با یکدیگر متارکه کرده‌اند و دو فرزند آنها، با پدرش زندگی می‌کند اما احساسات مادرانه پریا برای دیدن دوباره فرزندانش، ماجراهایی را در داستان شکل می‌دهد و باعث کشمکش دوباره او با همسر سابقش می شود.

شخصیت اصلی سریال زنی به نام پریا با بازی لادن مستوفی است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که پریا پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد.

در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌ به‌ یک از سر راه بر می‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد.

این مجموعه برای شبکه ی ۳ سیما ساخته شده است .

در این مجموعه لادن مستوفی ، رامتین خدا پناهی ، امیرحسین آرمان ، عمار تفتی ، افسانه بایگان ، امیررضا دلاوری ، کمند امیرسلیمانی ، ساغر شکوری ، هادی قمیشی به ایفای نقش پرداخته و محمد رضا شیرخانلو ، سودا بهروز رشید ، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج هنرمندان کودک و نوجوان این مجموعه می باشند .

این سریال با مجری طرحی شرکت فانوس خیال زمان تولید می‌شود و محصول مشترک اداره کل نمایش سیما و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت) است.

در ادامه تصاویری از پشت صحنه ی این مجموعه جذاب را مشاهده می کنید …

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

/ انتهای خبر – منبع اختصاصی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.