موسیقی ایده آل : تیزر آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» برای انتشار در اختیار این رسانه قرار گرفت. گویندگی این تیزر توسط استاد «ناصر طهماسب» انجام شده و «فرید ناصری» هم مانند آثار تصویری گذشته این خواننده، وظیفه کارگردانی را بر عهده داشته است. در ساخت این تیزر از دو قطعه آلبوم مثل مجسمه استفاده شده و شعر اول آن هم که توسط ناصر طهماسب خوانده می شود، برگرفته از یکی از سروده های «احمد شاملو» به نام «مرد مجسمه» است. سایر نریشن هایی هم که با صدای این گوینده با سابقه شنیده می شود، توسط مهدی یراحی نوشته شده است.

آلبوم مثل مجسمه به تهیه کنندگی «مهدی کرد» حداکثر تا نیمه خردادماه از سوی شرکت «تصویر دنیای هنر» در بازار منتشر خواهد شد. مهدی یراحی برای تیم تولید این مجموعه انتخاب های متفاوتی داشته است. از یک سو با چهره های سرشناسی نظیر «روزبه بمانی»، «مونا برزویی»، «رستاک حلاج» و «امیرعلی بهادری» همکاری کرده که سابقه حضور در آلبوم های گذشته اش یعنی «منو رها کن» و «امپراطور» را دارند. از سوی دیگر به سراغ موزیسین های مطرحی همچون «هومن نامداری»، «معین راهبر»،  «کوشان حداد»، «آرون حسینی»، «سعید زمانی» و «آرش فتحی» رفته که تا کنون تجربه همکاری در آلبوم با یکدیگر را نداشته اند.

مثل مجسمه درحالی آماده انتشار است که آلبوم های منو رها کن و امپراطور در اغلب نظرسنجی های سال های ۹۰ و ۹۲ حائز رتبه نخست در جمع بهترین آلبوم های پاپ شدند.  

در ادامه می توانید تیزر آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی»، گویندگی «ناصر طهماسب» و کارگردانی «فرید ناصری» را برای اولین بار از این رسانه ببینید و دریافت کنید. 

دانلود تیزر آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی با کیفیت عالی

دانلود تیزر آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی با کیفیت خوب

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.