موسیقی ایده آل – نگار رحیمی : 6مرداد ماه ۹۴ گروه موسیقی تلفیقی کاکوبند نخستین آلبوم رسمی خویش را با نام دعوت تحت امتیاز مؤسسه آوای هنر در بازار موسیقی کشور منتشر نمود.
این گروه موسیقی پس از انتشار چند تک قطعه و ویدئو کلیپ توانست با ساخت نماهنگ قطعه "سیاره من" با موضوع انسان علیه انسان به کارگردانی (برادران بوشهری)  برنده بهترین جایزه چشنواره ققنوس گردد.
 در سال ۲۰۰۷ با دعوت جناب "جلال مشفق" مشاور کنونی معاون هنری وزیر ارشاد از نیما و پویا صرافی مهر برای ایجاد یک اثر بدیع هنری در ژانر موسیقی جهانی دعوت شد ؛  همچنین کار تنظیم و میکس و مسترینگ این قطعات بر عهده نیما صرافی مهر بوده است.
زیبایی لهجه ی کاکوبند ، حضور احساسات عمیق بشری فارغ از هرگونه انحصار جغرافیای زبانی است و هدف آن ترکیب احساسات لطیف ملودیک شرقی با تکنیک موسیقی غرب ، با محوریت موضوعات انسانی می باشد.
نیما صرافی مهر در روز انتشار این آلبوم معتقد است "  :کاکوبند می گوید خداوند احساسی را به ما موهبت کرده است که میخواهیم این احساسات را با شنوندگان خود سهیم شویم . کاکوبند انسان را به اصالت انسان دعوت می کند."
امیر علیزاده یکی از موزیسین هاییست که برای همکاری به این گروه دعوت و با همکاری کاکوبند در حال تنظیم موسیقی برای اجرای زنده می باشند.
آلبوم زیبا و تلفیقی "دعوت" از سوی بخش (هنر اول) در بازار موسیقی کشور توزیع گردیده است.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.