موسیقی ایده آل : گروه کاکوبند با استقبال کم نظیر مخاطبان ۲۲ شهریورماه طی دو سانس در سالن میلاد به اجرای برنامه پرداخت.
این گروه موسیقی که پس از انتشار آلبوم «دعوت» توانستند توجه مخاطبان و حتی کارشناسان موسیقی را به خود جلب کنند، با اجرای قطعات آلبوم اولشان فضای متفاوتی برای مخاطبان و حاضرین در سالن فراهم کردند.
– کاکو بند موسیقی آوا محوری ارائه می‌کند، آواهایی که در اولین آلبوم با تنوع خاصی همانند یک ساز مکمل موسیقی این گروه بودند. پیش از این نیز استفاده از آوا به عنوان رکن اصلی یک موسیقی کم‌تر توانسته شنونده ایرانی را راضی کند. در ابتدای کنسرت نیز با پخش تیزری برای حاضرین در سالن به آن‌ها یادآور شدند آواهای استفاده در قطعات این گروه هیچ ریشه مذهبی و قومیتی ندارد. عمده بار موسیقی کاکو بند روی دوش سازهای کوبه‌ای است و در این کنسرت نیز نوازندگان به خوبی توانستند از عهده این کار برآیند. با توجه به کلام محور نبودن قطعات این گروه، سخت می‌شد انتظار استقبال از آن‌ها را داشت ولی کاکو بند تمام معادله‌ها را برهم زد و حاضرین در سالن پس از یک کنسرت با فضایی متفاوت، با رضایت از سالن خارج می‌شدند. فروش تمامی بلیت‌ها ۱۵ روز پیش از آغاز کنسرت نیز بر موفقیت آن‌ها صحه می‌گذارد.
– پس از اجرای قطعه «هوکو هوکو» حاضرین در سالن دقایقی این گروه را ایستاده تشویق کردند که این استقبال ممتد اعضای گروه را نیز غافلگیر کرد.
– نیما صرافی مهر نیز خبر انتشار آلبوم جدید گروه پس از ماه‌های محرم و صفر داد، آلبومی که پیش بینی می‌شود به صورت تمام و کمال آوا محور نباشد و در آن قطعات با کلام نیز خودنمایی کند.
– قطعه «بهشت» که با پخش در برنامه «ماه عسل» با استقبال خوبی مواجه شده بود برای اولین بار در این کنسرت اجرا شد.
شایان ذکر است این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری ققنوس به مدیریت محمدحسین توتونچیان طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از گاه دوربین « یاشار ماهوت » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.