موسیقی ایده آل – محمد کردی : کنسرت مهدی جهانی طی روز های ۲۱ و ۲۲ آذر ماه طی ۴ سانس در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. این خواننده که چندی ست با تک قطعات محبوب خود توانسته است جای خود را در میان پلی لیست مخاطبین باز کند ، در این کنسرت با اجرای قطعات پرطرفدار خود شب خاطره انگیزی را برای حاضرین در سالن رقم زد.

در ابتدای کنسرت وی با قطعه ی « عشقت که باشه » به روی صحنه آمد و در ادامه قطعاتی همچون « هم نفس » ، « یادگاریا » ، « کوه درد » ، « ای جونم » ، « برف » ، « چقد تنهام » ، « عادت کردم » ، « من مست عشقم » ، « مدیونم به تو » ، « زیباتر از تو » ، « آدم بدی نبودم » ، « عاشق شدم » ، « فوق العاده » ، « چه حرفایی » ، قطعه ی جدید « شدی دیوونه » و « آروم آروم » را اجرا کرد تا با حدود ۲۰ قطعه رکورد جدیدی را در زمینه تعداد قطعات اجرا شده در کنسرت به ثبت برساند.

علی پورضوی ، مجتبی تقی‌پور، مصطفی شعبانی، عماد لاریجانی، امیر پرویزی، کیوان فرشیدنیا، سروش عدل و استیو آوانسیان گروه ارکستر این خواننده را در این اجرا تشکبل می دادند. 

خانواده زنده یاد علی معلم و علی شمس از جمله مهمانان دومین سانس از اولین شب کنسرت مهدی جهانی بودند.

مشکلات صدابرداری رایج در کنسرت های ایران در این شب نیز گریبان گیر جهانی و گروهش شد و در قسمت هایی باعث اختلال در روند کنسرت شد.

این کنسرت به همت شرکت فزهنگی هنری « آوای دوران » به مدیریت « رسول ترابی » به روی صحنه رفت.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « نسیم خسروانی » مشاهده می نمایید.

 

انتهای خبر / 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.