موسیقی ایده آل – رویا صبح صدق : گروه سنتى میراث که در روز های ٢۶ و ٢٧ شهریورماه براى اولین بار در سالن فرهنگسراى نیاوران بر روى صحنه رفتند و چهره هاى مطرح هنرى و سیاسى همچون رییس جمهور اسبق کشور( آقاى خاتمى) هم در این کنسرت حضور داشتند؛این بار سعى بر این داشتند تا کنسرتى را به نفع موسسه خیریه محک برگزار کنند،که به دلایلى نا معلوم این کنسرت از سوى امکان لغو شد.
در ادامه در پى این ماجرا براى مطلع شدن از جزئیات بیشتر،سر زدیم به سرپرست گروه میراث(آرش قاسمى):

صحبت های اولیه برای برگزاری کنسرت در محک برمیگرده به شهریور ماه و حدودا دو هفته قبل از برگزاری کنسرت ما در سالن نیاوران
که قرار شد یک شب در ده دی ما در سالن محک برنامه داشته باشیم
من به همراه بامداد فلاحتی (خواننده گروه)رفتیم با دوستان صحبت کردیم و شرایط سالن و جزییات بررسی شد و از همون زمان در جریان اینکه سالن محک زیر نظر اداره اماکن هست و باید مجوز گرفت .
دوستان در محک با توجه به شناختی قبلی از گروه و دوستی با بامداد فلاحتی به کنسرت ما دعوت شدند که سرکار خانم قدس که از موسیین محک هستند تشریف آوردن کنسرت ما و در خدوتشون بودیم .
و در آذر ماه پیگیر شدیم برای گرفتن مجوز باتوجه با داشتن مجوز از دفتر موسیقی و عدم تغییرات نیازی به گرفتن مجوز جدید نبود و برای سالن هایی که زیر نظر اداره اماکن هست باید رفت ارشاد استان تهران تا معرفی نامه به اداره اماکن داده بشه .
ما مراحل گرفتن مجوز رو در ارشاد انجام دادیم .اما ظاهرا اداره اماکن و موسسه محک در مورد برگزاری کنسرت در سالن محک اختلاف و مشکلاتی دارند که خوب از جزییاتش بنده بی خبرم و خوب با توجه به این مسایل شرایط برگزاری کنسرت فراهم نشد و دوستان در محک اطلاع دادن که باید مشکلاتشون با اداره اماکن حل بشود تا در زمان دیگری امکان برگزاری برنامه باشه .
در هر صورت اداره اماکن هم مطمعنا دلایلی برای عدم برگزاری کنسرت دارند که خوب این طور صلاح دیدند .ما هم امیدواریم که شرایط برای اجراهای خیریه فراهم بشه که همه هنرمندان بتونند سهمی کوچکی داشته باشند در امور کمک به بیماران و کودکان سرطانی .

اننتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.