کاخ رویایی محمد علیزاده در تهران…| کنسرت دی ماه محمد علیزاده

موسیقی ایده ال: محمد علیزاده که رکورد داراجرای زنده را در سال جاری از آن خود کرده است، این بار نیز ۲و ۳و ۴ دی ماه در تهران اجرای زیبایش را به سمع و بصر هوادارنش رساند.

اینبار علیزاده با دکوری کامل متفاوت، طرفدارانش را غافلگیر کرد، طراحی صحنه ای که پیش ازین در کنسرت های وی با این سطح از کیفیت دیده نشده بود. ستون های بلند و سفید با نور پردازی های خاص، و سورپرایز ورود وی به استیج، که از داخل یکی از همین ستون ها وارد استیج شد و همه را متعجب نمود.
محمد علیزاده تعدادی از قطعات خاطره انگیزش را به همراه قطعات اخیرش را اجرا کرد.

بارش برف از دیگر نکات قابل توجه این اجرا بود.

همچنین محمد علیزاده که هنرمندی انسان دوست و مردمی است، با حرکتی جالب و همنوع دوستانه، مردم را به وجد آورد. یکی از افرادی که گویا از طرفداران محمد بوده است ، پیش از اجرا و در حین تست صدا (ساوند چک) توسط یکی از نوازندگان گروه به پشت صحنه (بک استیج) میرود و صدای ضبط شده از خواندنش را برای علیزاده پخش می نماید.
ازین رو محمد علیزاده ازین انسان شریف و روشن دل دعوت مینماید که با وی در یک قطعه همخوانی کند.
که این اتفاق هم در خاطره ها ثبت خواهد شد.

از نکات قابل توجه این اجرا استقبال کم نظیر مردم از اجرای علیزاده بود . چرا که با وجود آنکه هوادارن وی بی صبرانه در انتظار آلبوم جدید هستند، اما باز هم از خاطره بازی با وی لذت میبرند و پا به پای اون قطعات را می خوانند و انرژی وصف ناپذیری را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به وجود آوردند.

ارکستر علیزاده که به گفته ی وی جزء برترین ارکستر های پاپ موجود در ایران است که دارای رتبه کیفی A هستند، از نوازندگان خوبی تشکیل شده است که در ادامه اسمایشان را می خوانید:

اشکان صدیق آذر (سیتی سایزر) ، عظیم روحانی (گیتار کلاسیک) ، ایمان ذاکری (درامز) ، علی پورنگهبان (گیتار بیس) ، محمد شعبانی (پرکاشن) ، اشکان موسوی (ویولن) ، سعید عباسی (کیبورد) ، عای شهبازی (گیتار الکتریک) ، بهمن میرزازاده(بوزوکی)

این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری ایرانگام به مدیریت صدالدین حسین خانی برگزار شده است.
در آخر جا دارد که از جناب آقای مسعود ذاکری مدیریت محترم روابط عمومی شرکت ایرانگام، تشکر فراوان داشته باشیم بابت همکاری های بی دریغشان در شرکت ایرانگام.

همچنین تشکر ویژه ای داریم از سرکار خانم الهه بهادر بابت همکاری صمیمانه شان در کنسرت های محمد علیزاده.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.