موسیقی ایده آل : آیین رونمایی و جشن امضا چهارمین آلبوم رسمی مهدی یراحی خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان بانام آینه قدی عصر روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه و با حضور عوامل آلبوم و جمع کثیری از هواداران این خواننده در مرکز همایش و گالری دپلماتیک اکو برگزار شد.
مهدی یراحی پس از انتشار آلبوم‌های موفق «منو رها کن»، «امپراطور» و «مثل مجسمه»، چهارمین آلبوم خود با نام «آینه قدی» را در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد و این آلبوم از طریق بیپ تونز نیز به شکل دیجیتال در دسترس مخاطبان است.

یراحی در این آلبوم از روزبه بمانی ، آرش مهرابی ، امیرعلی بهادری ، امیرحسین مساح و رضا شاهین به‌عنوان ترانه‌سرا استفاده کرده است.همچنین امیرعلی بهادری ، احسان نی زن ، وحید پویان ، اسحاق اسدبیگی و مهدی یراحی آهنگسازان این آلبوم هستند.ضمن اینکه سعید زمانی ، هومن نامداری ، پیمان میرزایی ، اسحاق اسدبیگی و مهدی یراحی نیز تنظیم قطعات آلبوم را بر عهده داشته‌اند.طراح گرافیک این آلبوم نیز علی اذکاری است.

در ابتدای این مراسم مهدی یراحی با تشویق بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و ضمن خوشامدگویی به هواداران در خصوص این آلبوم گفت : «صحبت کردن برای من بسیار سخت است به دلیل اینکه از فاصله بسیار نزدیک انرژی و عشقتان را دریافت می‌کنم. همیشه به شما فکر می‌کنم و همه قطعاتی که ساخته می‌شوند به عشق شما است و واقعاً غیر از شما انگیزه جدی برای کار کردن وجود ندارد.از تک‌تک شما عزیزان ممنونم که امروز در این جشن رونمایی در کنار ما هستید همچنین از تمام شما عزیزان بابت پیش‌فروش آلبوم بسیار سپاسگزارم که آلبوم آینه قدی در عرض ۲۴ ساعت پرفروش‌ترین آلبوم شد. شاید من خواننده‌ای باشم که زیاد بورس کار نکنم اما تا زمانی که شما هستید، آن‌طور کار می‌کنم که دل من و شما است. امیدوارم که بتوانیم امروز جوابگوی عشق شما باشیم و شما برای هر هنرمندی یک افتخار محسوب می‌شوید.»

وی در ادامه صحبت‌هایش از تمامی عوامل آلبوم تشکر کرد و سپس زهرا عاملی (مجری و ترانه‌سرا) با دعوت مهدی یراحی به روی استیج آمد و دقایقی به صحبت پرداخت و در ابتدا قسمتی از ترانه باور نکن را دکلمه کرد و گفت : «علت اینکه این ترانه را زمزمه کردم این بود که این ترانه شروع رفاقت بسیار طولانی و یک همکاری مادام‌العمر بین من و امپراطور ترانه‌های من مهدی یراحی است و باعث افتخار من است که از شروع این مسیر کنار این هنرمند بسیار بزرگ بودم. به نظرم مهدی یراحی با هم‌نسل‌های خودش تفاوت‌هایی دارد و یکی از آن تفاوت‌ها این است که مهدی یراحی خودش است و نقش بازی نمی‌کند و این‌یک موضوع خیلی مهم برای یک هنرمند است.دومین تفاوت مهدی یراحی با هم‌نسل‌های خودش این است که من حداقل در تمام کسانی که با آن‌ها کارکردم ، کسی را مانند مهدی یراحی ندیدم که ترانه را بفهمد و علم بسیار زیادی نسبت به ترانه دارد و من از همین‌جا می‌گویم که مهدی یراحی در آستانه یازدهمین سال رفاقت، برادری و همکاری، آینه تمام‌قد موسیقی پاپ برای من است.»

پس از صحبت‌های زهرا عاملی ، مهدی یراحی با اعضای ارکسترش به روی استیج آمد و قطعات شال‌گردن ، سرما نزدیکه و نفس را به صورت زنده و با همخوانی هواداران اجرا کرد.

پس از اجرای قطعه نفس، روزبه بمانی با تشویق‌های وصف‌ناشدنی هواداران به روی استیج آمد و در خصوص این آلبوم و همکاری با مهدی یراحی گفت: «به مهدی یراحی عزیز و همچنین به تمام عزیزانی که در تولید آلبوم آینه قدی نقش داشته‌اند، تبریک می‌گویم و امیدوارم که مهدی یراحی عزیز با همین قدرت به کارش ادامه دهد و بازهم برایمان کارهای زیبا تولید کند.»

پس از صحبت‌های روزبه بمانی ، یراحی مجدداً به روی استیج آمد و قطعات «از خودت خبر بیار» ، «بی دفاع» و «بی سرزمین» را اجرا کرد که این خواننده در این سه قطعه به نواختن گیتار پرداخت.

امیر شهریاری (پرکاشن) ، حامد حمیدزاده (گیتار باس) ، عظیم روحانی (گیتار اسپانیش) ، علی افلاطون (گیتار) و احسان نی زن (ویولن) اعضای ارکستر یراحی را تشکیل می‌دادند.

سپس مراسم جشن امضا آلبوم برگزار شد و هواداران پس‌ازاینکه آلبوم را خریداری کردند ، به صف‌های طولانی امضا آلبوم پیوستند و سپس به‌نوبت به سمت مهدی یراحی برای گرفتن امضا و عکس یادگاری رفتند.

گفتنی است، مراسم رونمایی از چهارمین آلبوم رسمی مهدی یراحی از ساعت ۳ بعداظهر آغاز شد و تا ساعت ۱۱ شب به طول انجامید و این خواننده برای گرفتن عکس یادگاری و امضای آلبوم آخرین هواداراش در سالن حضور داشت.

وحید پویان، مجید اولاد، آرش مهرابی، زهرا عاملی، عظیم لطیفی، سینا معین، سعید هاشمی، کوشان حداد ، سعید زمانی ، رضا شاهین ، اسحاق اسدبیگی ، هومن نامداری ، امیرعلی بهادری ، مجید عبدی پیمان میرزایی، امیرحسین مساح، روزبه بمانی و امید جامع ازجمله مهمانان این مراسم بودند.

دذ ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « امیر حبیب الهی » مشاهده می نمایید.

گزارش متنی : حمیدرضا پیرمحمدی ، ریتم نو

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.