موسیقی ایده آل – نگار رحیمی : صدایی که بعد از ۴سال نبودن، دوباره پژواک حضورش آغاز شد. “مهران مستی” خواننده باانگیزه و جوان موسیقی پاپ، سرانجام پس از چند سال ممنوعیت کاری به علت پخش کلیپ در آنتن ماهواره ای ، این بار با انگیزه و اهداف برتری آغاز به فعالیت کرد.
وی پس از ۵سال اولین آلبوم رسمی خود را با نام “تو خوبی” منتشر کرد.
آلبوم “تو خوبی” که سرشار از عشق خواننده جوان بود، در سال ۹۲ آماده انتشار شد اما به دلیل ممنوع الکار بودن او، مراحل اخذ مجوزهایش متاسفانه ۴سال به طول انجامید. اما با صبر و پشتکارپی در پی این خواننده جوان و با انگیزه بالاخره در ۲۰ شهریور ۹۵ به همراه جمعی از هنرمندان و هنر دوستان در فرهنگسرای ابن سینا از آلبوم وی رونمایی شد.
در آلبوم “توخوبی” هنرمندانی همچون : (سعید سام،علی استیری، باران تفرشی، وحید طاهرخانی، مازیارطاهرخانی و مرتضی فلاح) با مهران مستی همکاری کرده اند. “کیارش حسن زاده” تهیه کننده و خواننده و مدیر شرکت “آوای مهر میهن” نیز از میهمانان حاضر در مراسم بود که توضیحاتی را در مورد عدم حضور این خواننده جوان در موسیقی پاپ کشور برای حضار دادند. همچنین مهران مستی عزیز در خصوص ویژهگیهای این آلبوم صحبتهایی را بیان کردند. ایشان معتقد بودند که تنظیم های خاص و متفاوت این آلبوم نقطه عطف آلبوم محسوب می شود ، مهران مستی در ادامه صحبتهایش، خبر از انتشار آلبوم بعدی خود در کمتر از ۵ماه آینده داد و گفت: به زودی آلبوم جدیدم پس از ” توخوبی” منتشر می شود، این آلبوم آماده انتشار است و تمام مراحل اخذ مجوز را طی کرده است. مهران مستی در پاسخ به سوال ترس از نشنیده شدن آثارش با توجه به این چند سال از دست رفته خواننده آهنگ فراموش نشدنی ” افسوس” با جسارت بیان کرد که : من احساس می کنم ۴آلبوم دیگر نیز ، دوستداران حوزه موسیقی از من طلب دارند. همچنین در مورد برنامه ی ارکسترهایی که قرار است در آینده اجرا شود و کسانی که قرار است با ایشان در این امر همکاری کنند، گفت که دی ماه نخستین کنسرت رسمی در تهران را در سالن میلاد نمایشگاه بن المللی و به رهبری عباس لطیفی به روی صحنه خواهیم برد.
در ادامه برنامه به درخواست طرفدارانش،مهران مستی ۲ آهنگ با انرژی و پرخاطره را برای دوست دارانش اجرا کرد.

این مراسم مهمان های ویژه بسیاری داشت که از جمله آن ها می توان به مهدی مقدم ، مهدی مدرس ، کیارش حسن زاده ، مهتاب رخصتی ، علیرضا بندری ، کورس احمدی ، عباس لطیفی ، نیما علامه ، مجید رضازاده ، امیر مولایی ، آراز ، محسن فرحی ، مسعود خادم ، حمید رهنورد ، محمد احمدی ، نیلوفر امجدی ، ستاره حسینی ، باران تفرشی ، آقای علیخانی ، داوود شرافتیان ، مجید مرادی ، افشین محسنی ، شهرام بزرگمهر ، آیدین بهزادی ، داوود نظری ، محسن استیری و مهدی اسدی اشاره کرد.

این آلبوم به همت شرکت فرهنگی هنری « گیتی گویش » به مدیریت « حمید نوری فام » هفته آینده به صورت سراسری در کشور پخش و منتشر خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این نشست را از نگاه دوربین « یاشار ماهوت » و « احسان احمدی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.