موسیقی ایده آل – محمد کردی : پس از استقبال بسیار خوب از کنسرت مرداد ماه «حمید عسکری»،این کنسرت برای یک شب دیگر نیز تمدید شد.شامگاه ۱۹ مهرماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان هوادارن پرشور حمید عسکری بود.این کنسرت که در شب تولد عسکری برگزار شد،دارای دکوری جذاب و متفاوت بود.استیج توسط بادکنک هایی تزئین شده بود که زیبایی بسیار خوبی را به آن بخشیده بود.
در ابتدای این اجرا نوازندگان از دو طرف صحنه به روی سن آمدند و در پشت ساز خود مستقر شدند.از جمله نکات جالب گروه ارکستر ، می توان به وجود داشتن دو ساز پرکاشن در دوطرف استیج اشاره کرد.سپس با نواختن اینترو قطعه «بی تابی» حمید عسکری شروع به خواندن قسمتی از این قطعه از پشت صحنه کرد و به روی استیج آمد تا هواداران خود را سرشار از انرژی کند.پس از اجرای پرشور این قطعه عسکری به سلام و خوش آمدگویی به حاضرین پرداخت و از این که بار دیگر آن ها را ملاقات می کند ابراز خوشحالی کرد.
پس از قطعه ی «بی تابی» قطعه ی «بیا دنبال من» از آلبوم «کما۳» اجرا شد.در ادامه کنسرت قطعات «تلافی»،«هوای گریه»،«خسته شدم»،اگه به تو نمیرسم»،«به عشق تو»،«خیلی دوست دارم»،«بزن بارون»،«سنگ غرور»،«دوست دارم»،«ستاره»،«من کجای زندگیتم»،«خالکوبی»،«آهنگی که دوست داشتی»،«تقاص»،«قسمت» و قطعه ی انرژیک «خوشبختی» اجرا شد.
گروه ارکستر حمید عسکری در این اجرا را محمد علی نصری (گیتار الکتریک)،منصور جنید(کیبورد،پیانو)،میلاد اکبری(گیتار اسپانیش)،مهرداد عالمی(ویولن سل)،میلاد عالمی(ویولن)،علی شمس آبادی(کلارینت)،امین قومی نژاد(درامز)،فرهاد بهبهانی(گیتار)،سعید صارمی(پرکاشن)،پوریا حیدری(کیبورد)،بابک وزیری(همخوان،گیتار)،کیوان ملک(پرکاشن) و عمید بنکدار (گیتار باس) تشکیل می دادند.
از مهمانان ویژه این اجرا می توان به عماد طالب زاده،حسین مهری،شهاب اکبری،علیرضا روزگار،محمدرضا احمدی،پارسیا شکوری،کاظم موسوی و امیر بذر افشان اشاره کرد.
ناری ناری!
حمید عسکری پیش از معرفی علیرضا روزگار قسمتی از آهنگ «ناری ناری» را اجرا کرد.
پاسخ به احساسات هوادارن!
پس از اجرای قطعه ی «اگه به تو نمیرسم» حاضرین در سالن یک صدا و با صدای بلند به حمید عسکری «تولدت مبارک» گفتند که عسکری برای پاسخ به ابراز احساسات آن ها شاخه گل هایی را به طرف آن ها پرتاب کرد.
وقتی حمید دست به ساز می شود!
در بخش هایی از این اجرا حمید عسکری گیتارش را به دوش انداخت و قطعات «خیلی دوست دارم»،«برن بارون»و«ستاره» را اجرا کرد.
اجرای قطعه ی محبوب!
حمید عسکری پیش از اجرای قطعه ی «بزن بارون» از آن به عنوان قطعه ی محبوب خود در آلبوم «خوشبختی» یاد کرد.
تپل دوست داشتنی در کنسرت عسکری!
یکی دیگر از مهمانان این کنسرت «پارسیا شکوری» بازیگر ۱۰-۱۱ ساله ی کشور بود که در سریال شاهگوش و در فیلم سینمایی جدید حمید عسکری حضور دارد.پس از معرفی وی و پخش شدن تصویرش در مانیتورهای سالن ، حاضرین با صدای بلند او را تشویق کردند.
ستاره باران در سالن میلاد!
پیش از اجرای قطعه ی«ستاره» عسکری از حاضرین درخواست کرد که با نور موبایلشان وی را در اجرای این این قطعه همراهی کنند.انجام این کار جلوه ی بسیار زیبایی را به سالن بخشید.
کل کل قرمزها و آبی ها!
در بخشی از کنسرت حمید عسکری در حال گفتن شماره پیامک خود بود که گفت : «برای اطلاع از آخرین اخبار آلبوم ها و کنسرت های من عدد «7» را سامانه ۳۰۰۰۱۰۷۷ ارسال کنید.عدد «7» همان شماره پیراهن فرهاد مجیدی!» با این گفته ی حمید عسکری پرسپولیسی های حاضر در سالن با شعار «شش تایی ها» به او پاسخ دادند.عسکری نیز در پاسخ به آن ها عدد «4» را نشان داد!
تنظیم جدید قطعات!
از جمله نکات قابل ذکر این اجرا،میتوان به تنظیم جدید برخی از قطعات مانند«به عشق تو»،«قسمت» و «بیا دنبال من» اشاره کرد.
وفاداری به قطعات قدیمی!
حمید عسکری بر خلاف اکثر خوانندگان که پس از انتشار آلبوم های جدیدتر،آلبوم های قبلی ر در اجراهای زنده فراموش می کنند هنوز هم به قطعات آلبوم «کما۱» وفادار است و قطعاتی را از این آلبوم اجرا کرد.


این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری «سل فا» به مدیریت مجید طوسی برگزار شد.


در ادامه بیینده تصاویری از این کنسرت از نگاه دوربین «پارسوا پاکیزه» و همچنین سری جدیدی از تصاویر تمرین این گروه از نگاه دوربین «سمیرا سلیمانی نژاد»باشید.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.