موسیقی ایده آل – محمد کردی : کنسرت زمستانی خواننده محبوب و پرطرفدار کشورمان «فرزاد فرزین» در روز های ۲۵و۲۶ دی ماه و در ۴ سانس به همت شرکت «آوای دوران» به روی صحنه رفت.
فرزین که همواره کنسرت هایش با سورپرایز ها و برنامه های ویژه ای همراه بوده است در این کنسرت نیز متفاوت ظاهر شد.در ابتدای این کنسرت قطعه ی «برو برو» از آلبوم شانس نواخته شد در حالی که ال ای دی هایی مستطیل شکلی بر روی استیج تصویر فرزین را که در حال خواندن این قطعه بود نمایش می دادند.به ناگهان فرزین از پشت این نمایشگر ها ظاهر شد و هوادارانش را به مانند همیشه غافلگیر کرد.
بعد از بروبرو،بیا بیا !
فرزین پس از اجرای پر انرژی قطعه ی «برو برو» بلافاصله قطعه ی «بیا بیا» را اجرا کرد که انرژی مضاعفی را در سالن تزریق کرد.
همچنان قطعات شاد!
فرزاد پس از اجرای این دو قطعه انرژیک اشاره کرد که همچنان قطعات شاد قرار است برایتان نواخته شود و قطعه ی «کی می تونه» اجرا شد.
اجرای قطعه ی خیلی خیلی جدید!
پس از اجرای سه قطعه ی ریتمیک،فرزین خبر از اجرای یک قطعه ی خیلی خیلی جدید را داد و گفت «شاید خیلی از شما هنوز این قطعه را نشنیده باشید اما این قطعه تیتراژ برنامه یک است که قرار است بزودی از شبکه یک سیما پخش شود.»قطعه ی «کوچه ها» قطعه ای است که شب قبل کنسرت در فضای مجازی منتشر شد و با این وجود استقبال و همخوانی خوبی از این قطعه به عمل آمد.
پس از اجرای قطعه ی «کوچه ها»نوبت به اجرای قطعه ای رسید که فرزاد فرزین با آن به موفقیت زیادی دست پیدا کرد؛قطعه ی «دوریت» از آلبوم شلیک با انرژی بسیار زیاد اجرا شد و پس از آن یک قطعه جدید دیگر اجرا شد.قطعه ای که تیتراژ سریال «آخرین بازی» می باشد.فرزین ضمن معرفی برخی از عوامل این سریال که در سالن حضور داشتند به اجرای این قطعه پرداخت.
در ادامه کنسرت قطعات «برگرد» و «من و تو» از آلبوم شخصی اجرا شدند و پس از آن فرزاد فرزین صحنه را به نوازندگان سپرد.در این میان نوازندگان با نواختن قطعه ای بسیار زیبا حاضرین را به وجد آوردند.همچنین امیر یلاد نیکزاد با میکس دو قطعه ی «نرو» و «با تو می مونم» جو هیجان انگیزی را در سالن به وجود آورد.
سپس با برگشتن فرزاد قطعه ی «شوخی» اجرا شد.قطعه ی«نگرانتم» قطعه ای است که در سال گذشته به عنوان بهترین تک آهنگ در شاخه مردمی انتخاب شد و این بار تنظیمی متفاوت اجرا شد.در ابتدای این قطعه «بهرنگ معتمدی» نوازنده بسیار خوب ساز ویولن سل فرزین و گروهش را در اجرای این قطعه یاری کرد.در ادامه نیز قطعات «ای وای»،«شخصی»،«هدفون»،«بچه»،«احساس من»،«ماه عسل» و با تو اجرا شدند.
*از جمله تغییراتی که پس از آغاز دوباره کنسرت ها بعد از ماه های محرم و صفر می توان به آن ها اشاره کرد بهبود کیفیت ال ای دی ها و تصویربرداری سالن میلاد نمایشگاه بین المللی می باشد.
*این اجرا آخرین کنسرت فرزین در تهران تا پایان امسال بود.
*از جمله میهمانان سانس دوم از روز اول این کنسرت می توان به حسین سهیلی زاده،مانی نوری،امیرحسین رستمی،بهاره افشاری،پدرام کریمی،یاحا کاشانی،زهرا عاملی و مهران خالصی اشاره کرد.
*گروه ارکستر فرزاد فرزین را در این اجرا احمد امین پور(پرکاشن)،مهرداد معافی(گیتار الکتریک)،امیل عباسی مهر(گیتار بیس)،بهادر خانزاده(ویولن)،مهران خلیلی(گیتار الکتریک و رهبر ارکستر)،امیر میلاد نیکزاد(کیبورد)،آرین قیطاسی(ساکسیفون) و سهراب رمضان زاده(درامز) تشکیل می دادند.
با تشکر از شرکت محترم آوای دوران به مدیریت سرکارخانم کاویانی و همچنین رسول ترابی و روابط عمومی این شرکت که همکاری بسیار خوبی را با خبرنگار و عکاس این رسانه به عمل آوردند.
در ادامه تصاویری از این اجرا را از نگاه دوربین «علیرضا کیان پیشه» مشاهده نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.