موسیقی ایده آل-محمد کردی:پروسه تولید مجموعه آلبوم های گروهی پس از «سلام آقا»،«هشت»،«خاص» و «دلصدا» این بار به آلبوم «من و ما» رسید.

این آلبوم ، که یکی از بزرگترین و پر هزینه ترین پروژه آلبوم های گروهی موسیقی کشورمان است ، دارای یازده خواننده است که هر کدام یک قطعه که از بهترین آثارشان است را در این آلبوم ارائه داده اند.«محسن چاوشی،با قطعه دیگه دوسم نداره»،«رضا صادقی،با قطعه فال»،«مهدی یراحی با قطعه خدا به همرات»،«علی لهراسبی با قطعه گل رز»،«مرتضی پاشایی با قطعه قلبم رو تکراره»،«شهرام شکوهی با قطعه مقدس»،«سینا حجازی با قطعه بزار بگن»،«ایمان قیاسی با قطعه دریا»،«احسان حق شناس با قطعه عاشق چشمات»،«امیر مسعود با قطعه مثل اون روزا» و «عرفان معماری با قطعه از اون روز که رفتی» خوانندگانی هستند که در این آلبوم حضور دارند. این آلبوم پر هزینه روز یکشنبه ۹ شهریور ماه در بازار موسیقی کشورمان منتشر خواهد شد.

از نکات قابل توجه این آلبوم می توان به در کنار هم بودن خوانندگان نام آشنا و شناخته شده و همچنین خوانندگان با استعداد جوان است که می تواند به پیشرفت آنان تولید کند.

نکته قابل توجه در مورد این آلبوم این است که آلبوم «من و ما» در همینجا به پایان نخواهد رسید و در آینده به شماره ۲ و ۳ و حتی بیشتر نیز خواهد رسید.«رامین بصیرت نیا» تهیه کننده این آلبوم است.باید منتظر ماند و دید که این آلبوم هم به سرنوشت آلبوم های گروهی سابق دچار خواهد شد و یا این که استقبال خوب مخاطبین باعث افزایش تولید این گونه آلبوم ها خواهد شد.

همچنین آلبوم گروهی دیگری با نام «کهکشانی ها» به زودی وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد که اخبار تکمیلی آن را می توانید بزودی از موسیقی ایده آل بخوانید.

همچنین شما می توانید دموی آلبوم " من و ما" را از موسیقی ایده آل بشنوید و دریافت کنید.

دانلود دموی آلبوم من و ما

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.