موسیقی ایده آل – عاطفه احمدزاده: پانزدهم و شانزدهم شهریور، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در چهار سانس میزبان طرفداران مازیار فلاحی بود تا به تماشای اجرای زنده ی خواننده محبوب خود بنشینند. 
در آغاز اولین سانس از این دو شب اعضای ارکستر که همگی لباس های سفید به تن داشتند با شمارش معکوس و در میان تشویق مردم به روی استیج آمدند و در حالی که تشویق ها قطع نمی شد مازیار فلاحی به عنوان آخرین نفر با لباس یکدست مشکی وارد صحنه شد.
در این اجرا به ترتیب قطعات «ازت مچکرم»، «عکس یادگاری»، «یه روز صافی،یه روز ابری»، «آخرین نفس»، «لعنت به من»، «مجنون لیلی»، ترکیبی از سه قطعه «کاشکی چشمامو میبستم» و «مگه تو نگفته بودی» و «عکس یادگاری»، «دل تنها» و «قلب یخی» در پارت اول اجرا شدند. در پارت دوم نیز مازیار فلاحی و گروهش قطعات « رویای واقعی»، «لیلا»، «دروغه»، «قربون مست نگاهت»، «فرض محال»، «برای باران»، «مترسک»، «آخرین نفس» ، « خوشبختی» و مجددا «دروغه» را به عنوان حسن ختام برنامه اجرا کردند.
«امین رهنما» نوازنده کمانچه، «داوود جعفری» نوازنده روشن دل آکاردئون، «میلاد جوزی» نوازنده گیتار بیس، « بابک ایمانی» نوازنده ویولن، «میلاد نودست» نوازنده گیتار آکوستیک، «سیامک پناهی» نوازنده پرکاشن، « آشور مرادیان» درامر و «ایمان خراسانی» نوازنده گیتار الکتریک اعضای گروه ارکستر مازیار فلاحی را تشکیل می دادند.
در بین قطعات اجرا شده قطعه «دروغه» که مازیار فلاحی با آن شناخته شد و همچنان محبوب ترین اثر اوست و همچنین قطعه «لیلا» با استقبال  و همراهی بی نظیر حضار مواجه شدند.در هنگام اجرای قطعه «لیلا» ابتدا نریشن آغازین و در ادامه کلیپ این قطعه پخش شد. «مهسا فقهایی» بازیگر این کلیپ نیز مهمان ویژه این اجرا بود.
برای معرفی اعضای گروه، هر یک از نوازندگان حاضران را به  قطعه ای کوتاه مهمان میکرد، که در این بین اجرای یک قطعه شیرازی توسط امین رهنما و داوود جعفری  و اجرای آشور مرادیان که نزد هواداران مازیار فلاحی بسیار محبوب است، سالن را حسابی به وجد آورد. همچنین در بخشی از کنسرت داوود جعفری که یک نوازنده روشن دل است با کمک مازیار فلاحی پشت پیانو  نشست و آهنگ معروف «شهزاده رویای من» را با پیانو نواخت که مردم با خواندن ترانه او را همراهی کردند.
حواشی:
سورپرایز ویژه این شب حضور محمدحسام بود، پسر بچه یتیمی که مازیار فلاحی در ماه مبارک رمضان با حضور در برنامه جشن رمضان آرزویش را برآورده کرده بود. مازیار فلاحی محمد حسام را به روی استیج دعوت کرد، او را در آغوش گرفت  و گفت:« بعد از برآورده کردن آرزوی محمدحسام خانواده کوچک سه نفره من، چهار نفره شد. محمدحسام آرزو داشت فوتبالیست شود و حالا همراه با مهدی مهدوی کیا تمرین می کند و فوتبالیست بسیار خوبی است.» محمدحسام نیز لوح تقدیری را از طرف کاظم احمدزاده تهیه کننده برنامه جشن رمضان به مازیار فلاحی تقدیم کرد. 
قبل از اجرای قطعه «لعنت به من» مازیار فلاحی رو به حضار گفت:« وقتی هنوز آلبومی نداشتم و فقط چند قطعه از من منتشر شده بود فکر میکردم مخاطبان من کسانی هستند که فقط آهنگ های غمگین دوست دارند، بعد از انتشار آلبوم قلب یخی فهمیدم مخاطبان من همگی آدم های عاشق هستند و بعد از انتشار آلبوم لعنت به من فهمیدم مخاطبان من همه شکست عشقی خورده اند.» او در ادامه به آلبوم جدید خود با نام «ماه هفتم» اشاره کرد که آماده انتشار است و اوایل مهرماه منتشر خواهد شد.
و اما مسئله ای که در این اجرا وجود داشت، مشکلی بود که پیش از این در کنسرت تعداد دیگری از خوانندگان در سالن میلاد رخ داده بود و آن کیفیت بد صدا و بعضا قطع شدن صدا در بخش هایی از اجرا بود. مدتی هست که مخاطبان کنسرت ها از این مسئله ناراضی هستند و به نظر می رسد مسئولین سالن میلاد با توجه به قیمت بالای بلیت ها باید فکری برای رفع این مشکل  بکنند.
در ادامه می توانید لحضات ثبت شده سانس دوم این کنسرت را از زاویه دوربین «عسل کشوادی» ببینید:

 


انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.