موسیقی ایده آل: فردین کنعانی که با نام هنری “امیر یارا” فعالیت می‌کند خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و نوازنده کشورمان است که به تازگی قطعه موفق “عزیزم” را منتشر کرده و در تازه‌ترین گفت‌و‌گوی خود با رسانه‌های تخصصی موسیقی از برنامه‌های آینده خود صحبت کرده است.

امیر یارا درباره همکاری‌اش با رضا صادقی گفت: ” من همیشه سبک کارهای رضا صادقی را دوست داشتم. همیشه مشتاق همکاری با رضا صادقی بودم و تک آهنگ جدید من با حال و هوای کارهای آقای صادقی ساخته شد و از نظر حسی،مخاطب موسیقی خوشبختانه ارتباط خوبی با آن برقرار کرده است. من در انتخاب ترانه، ترانه‌ای را می‌خوانم که خودم آن را دوست داشته باشم و با آن ارتباط برقرار کرده باشم. در تولید این اثر رضا صادقی در تمام مراحل مشوق من بود و خوشحالم که تک آهنگ بعدی من هم در اکادمی ایشان ساخته و منتشر خواهد شد.”

وی ادامه داد: ” من اصالتا جنوبی هستم و می خواهم قطعاتی با لهجه جنوبی تولید کنم. عظمت و حال و هوای خلیج فارس را خیلی دوست دارم و امیدوارم بتوانم در آینده نزدیک این آثار را تولید کنم.”

این خواننده درخصوص فعالیت‌های موسیقایی خود در ماه‌های آینده عنوان کرد: ” متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد کمی از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودم فاصله بگیرم اما به زودی قطعات دیگر من منتشر خواهند شد. همکاری با رضا صادقی انگیزه من را بیشتر کرده است و در حال حاضر با کمک وب مستر خود وحید میرزایی، آثار من در پلتفرم‌های معتبر موسیقی نظیر اسپاتیفای، اپل موزیک، یوتیوب و … در دسترس مخاطب است.”

امیر یارا در انتها با اشاره به این مطلب که در تلاش است در تهران کنسرت بزرگ خود را برگزار کند گفت: ” به اعتقاد من موسیقی مثل غذای روح است و همیشه سعی می کنم در ساخت تک آهنگ‌هایم بهترین خودم را ارائه کنم. امیدوارم در آینده نزدیک در پایتخت روی صحنه بروم و خوشحالم که در این سال‌ها توانسته‌ام مخاطب خودم را در حد توانم پیدا کنم.”

DSC09455

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.