موسیقی ایده آل: سعید علیپوریان که او را به عنوان خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده می شناسیم به تازگی با رسانه‌های موسیقی به گفت‌وگو نشسته است که در ادامه می‌خوانیم

سعید علیپوریان در ابتدا با اشاره به فعالیت های خود گفت: “اولین آلبوم من سال نود و پنج منتشر شد و آلبوم دوم که ” شورشی ” نام دارد حدودا شش ماه است مجوز انتشارش صادر شده، شامل دوازده قطعه و مثل آلبوم قبل پاپ-راک است. اما رنگ‌آمیزی پاپ آن بیشتر بوده و تصمیم دارم این آلبوم به بهترین شکل منتشر شود. دوست خوبم فاتح نورایی با موسسه “آوای موج فاتح” امور مربوط به مجوز را انجام داده و سام شرف زاده مدیر رسانه‌ای آلبوم است.”

وی ادامه داد: “تولید آلبوم سوم من هم شروع شده و با یکی از بهترین موزیسین‌های کشور یعنی کاوه یغمایی همکاری می کنم. احتمالا هشت قطعه در این آلبوم گنجانده خواهد شد که دو اثر آماده هستند. تصمیم دارم در ماه‌های آینده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک قطعه را منتشر کنم. با کاوه در مورد کیفیت این آلبوم خیلی صحبت کرده‌ایم و این را باید بگویم که این آلبوم یک آلبوم صد در صد راک نیست. پاپ-راک است و امیدوارم مورد توجه و رضایت مخاطب قرار بگیرد. اطلاعات دیگر آلبوم را در آینده به رسانه ها اعلام خواهم کرد.”

این مدرس موسیقی عنوان کرد: “تک‌آهنگ‌های دیگری هم دارم که شاید یکی از آنها را همین روزها منتشر کنم. امیدوارم تلاش‌های انجام شده برای ساخت آثار خوب برای مخاطب حرفه‌ای موسیقی به ثمر برسد. آثار خوانندگانی مثل من که برای مخاطب خاص موسیقی است نیاز به حمایت دارد تا ما بتوانیم مسیر را ادامه بدهیم.”

علیپوریان در پایان گفت: “همکاری با کاوه یغمایی بسیار جالب، شیرین و حرفه‌ای است. نبودن ایشان در کشور کار را سخت نکرده و به راحتی مراحل تهیه آلبوم را انجام می دهیم. نکاتی را از کاوه یغمایی در این مراحل شنیده ام که برای من کاملا نقش آموزش آکادمیک را داشته و خوشحالم از تجربه ایشان استفاده می کنم.”

IMG_20220823_202034_965

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.