موسیقی ایده آل : آنسامبل “کارگاه موسیقی باروک“ در کنسرتی با عنوان “Les Agréments” ( به دو معنی “تفاهمات“ و “تزئینات هنری” ) قطعاتی از آهنگسازان دوره باروک را در  فرهنگسرای نیاوران  به روی صحنه خواهد برد.  
 در این کنسرت رضا عسگرزاده، آیدین احمدی‌نژاد، آیدین منعم، پوریا کیانی، فرهود بیگلربیگی و امیرحسین نوروزناصری با همراهی کریستف رضاعی خواننده تِنور، قطعات سازی و آوازی از ویلیام کُربِت، هنری پِرسِل، لودویگ زِنفل، میشِل لامبِر، ژوزف بوآ مورتیه و فیلیپ تِلِمان آهنگسازان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی این دوره را اجرا خواهند کرد.
این گروه موفق موسیقی  در تلاش برای نزدیک شدن به ویژگی‌های اجرایی موسیقی این دوره، قصد دارد در کنسرت پیش روی خود  اجرای قطعات را  با استفاده از تارهای روده برای سازهای زهی و کوک مرسوم در این دوره (A = 415 Hz)  انجام دهد .  پایبندی به سبک نوازندگی و استفاده از تزئینات دوره باروک ویژگی دیگر این کنسرت خواهد بود.
گفتنی است کنسرت  کارگاه موسیقی در تاریخ شنبه شانزدهم دی ماه ساعت ۲۱  در سالن  خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران  برگزار می گردد  و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط برنامه به وب‌سایت تیوال به نشانی اینترنتی www.tiwall.com مراجعه نمایند.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.