موسیقی ایده آل : آلبوم اینسترومنتال «ساعت نا میزان» منتشر خواهد شد.
«خشایار جوزی» از نوازندگان بسیار خوب موسیقی کشورمان است که آلبومی بی کلام را در دست انتشار دارد؛گفت و گوی ما با این نوازنده را در ادامه می خوانید :
چه نوازندگانی در این آلبوم به نواختن سازهای زنده پرداخته اند ؟
ما در این آلبوم دوستانی مثل میلاد جوزی (گیتار باس)،هادی کیانی (کیبورد) و استیو آوانسیان (درامز) حضور دارند و خودم هم تمامی گیتار های این آلبوم را نواخته ام؛همچنین آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعات نیز بر عهده خودم بوده است و احسان ایمانی وظیفه میکس و مستر آلبوم را بر عهده داشته است.
در حال حاضر آلبوم در چه مرحله ای قرار دارد ؟
آلبوم در مرحله آخر تکثیر و پخش قرار دارد و منتظر یک روز مناسب برای رونمایی و همچنین انتشار هستیم.این آلبوم از طریق نشر «جوانه» منتشر خواهد شد.
سرمایه گزار و اسپانسر این آلبوم چه شرکت یا شخص حقیقی و حقوقی است ؟
کلیه حقوق مادی و معنوی این آلبوم برای خودم است.در واقع صاحب اثر و سرمایه گزار این آلبوم خودم هستم و احتمالا تا ۲-۳ هفته آینده آلبوم را منتشر خواهیم کرد.
در شرایط کنونی موسیقی کشورمان که آلبوم های با کلام نسبت به آلبوم های بی کلام از شنونده محدودتری برخوردار است به چه دلیل تصمیم به انتشار این آلبوم گرفتید؟
من برای بازار و فروش این آلبوم را تولید نکرده ام.بلکه به این دلیل است که من با این سبک موسیقی را شناختم و به خاطر این سبک موسیقی را آغاز مردم و وارد این عرصه شدم.سعی کردم که آن چیزهایی که خودم از این سبک متوجه شدم را در این آلبوم ثبت کنم و دلیل عمده تولید آلبوم همین مساله بوده است که تجربیاتم را ثبت کنم.
قصدی برای انتشار آلبوم با کلام ندارید؟
در مورد آلبوم با کلام باید بگویم که اگر آن گروهی که در ذهنم است را پیدا کنم این کار را خواهم کرد.اما خب در حال حاضر هم کارهای با کلام زیادی را با خوانندگان پاپ کشورمان انجام می دهم و از این بابت خوشحال هستم.
برنامه ای برای اجرای زنده این آلبوم دارید؟
اجرا داریم اما این اجرا به تنهایی برای این آلبوم نیست.ما در تاریخ ۲۷ مهرماه در سالن سورنا همراه با امیر دانایی و چند تن از دوستان گیتاریست دیگر اجرا خواهیم داشت که من در این اجرا به نواختن قطعاتی از این آلبوم خواهیم پرداخت.
دلیل انتخاب عنوان «ساعت نا میزان» برای آلبوم چیست؟
این عبارت ترجمه ی Off Time Clock است.به این دلیل این نام را انتخاب کرده ام که در این آلبوم از نظر ریتمیک ریتم های صدایی ندارد اما در عین حال تمامی این ریتم های نامنظم یک نوع نظم در درونشان نهفته است که مانند ساعتی است که ثانیه اش با ما یکی نیست.دلیل انتخاب این نام همین است.

گفت و گو : عسل کشوادی
تنظیم و نگارش : محمد کردی

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.