امین رحیمی که در مارکت موسیقی کشورمان به عنوان خواننده، آهنگساز و نوازنده شناخته می‌شود و پیشتر دو اثر موفق با نام‌های ” لیلی ” و ” ماه تمام من ” را منتشر کرده است، اثر جدید خود را با عنوان ” گوشه چشمی ” به گوش هواداران خود رساند.

امین رحیمی پس از پشت سر گذاشتن دوره‌های مختلف موسیقایی در دهه گذشته، حدود سه سال است که به شکل جدی هنر خوانندگی را دنبال می‌کند. در تازه‌ترین اثر منتشر شده‌اش با مهدیار به عنوان ترانه‌سرا همکاری کرده و تنظیم کننده قطعه “گوشه چشمی” علیرضا ولایی بوده و علاوه بر تنظیم، میکس و مسترینگ را نیز انجام داده است. گفتنی است استاد حمید خجندی نوازنده تار، آیدین ولی‌زاده نوازنده گیتار نایلون در این اثر به نوازندگی پرداخته‌اند. ضبط ” گوشه چشمی ” در استودیو هرتز با صدابردای امید اصغری انجام گرفته. همچنین امین رحیمی خواننده اثر، آهنگسازی این قطعه را انجام داده است. گفتنی است مجوز و نشر این اثر توسط موسسه فرهنگی و هنری نوای-‌مهر-شهنای و مجموعه-هنری-هوران اخذ و انجام شده.

امین رحیمی تحصیلات آکادمیک موسیقایی خود را در گرایش نوازندگی ایرانی به اتمام رسانده است. او در کارنامه هنری خود سابقه نوازندگی سازهای بادی نظیر نی، دودوک، نی‌انبان، سرنا، دیجیریدو، فلوت و … را دارد. ساز نی را نزد اساتیدی چون جمشید عندلیبی، محمدعلی کیانی نژاد و سیامک جهانگیری آموخته است.

در حیطه نوازندگی از سال نود تا به امروز به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت است و به عنوان نوازنده در کنسرت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور حضور داشته است. در موسیقی تیتراژهای بسیاری از برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی نیز به هنرنمایی پرداخته. همچنین هنرمندان بسیاری از هنر نوازندگی او در ضبط آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌هایشان بهره برده‌اند.

او در کشورهای آمریکای لاتین مسترکلاس‌هایی برای آموزش سازهای بادی برگزار کرده است. در داخل کشور نیز به عنوان مدرس ساز و سلفژ در آموزشگاه‌های مختلف تهران مشغول تدریس است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.