موسیقی ایده آل : کارشناسان اولین برنامه هزارصدای شهرستان‌ها مشخص شدند. در این برنامه که پنج شنبه ۱۳ تیرماه، برای اولین بار در سطح کشور به میزبانی استان گلستان در گرگان برگزار ‌می‌شود، محمدعلی بهمنی به عنوان کارشناس ترانه و شعر، در کنار سه موزیسین مطرح خشایار اعتمادی، بهروز صفاریان و فرشاد حسا‌می‌، آثار و اجراهای خوانندگان جوان استان گلستان را نقد و بررسی کرده، نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.
آرش نصیری، مدیر و بنیان‌گذار هزارصدا ضمن تشکر از همراهی این کارشناسان گفت: در طی شش سال برگزاری هزارصدا در تهران، استاد محمدعلی بهمنی چهار بار، بهروز صفاریان دوبار و خشایار اعتمادی و فرشاد حسامی هر کدام یک بار داور برنامه هزارصدا بوده‌اند و با روال برگزاری آن آشنا هستند و افتخار دادند در اولین برنامه ما در شهرستان ها همراه ما خواهند بود.
این برنامه برای انتخاب بهترین‌های موسیقی در استان گلستان است و بنابر آنچه پیش از این اعلام شد، خوانندگان در آن آثاری را که مالکیت آن با خودشان است، به صورت زنده و یا روی آهنگ‌های تنطیم شده استودیویی اجرا خواهد کرد. همچنین هر خواننده ‌می‌تواند در کنار اجرای یک اثر از خودش، اثری از خوانندگان مطرح را هم به عنوان نمونه و برای مردم و کارشناسان اجرا کند.
همچنین خواننده خوش‌صدا و شناخته شده موسیقی پاپ، رضا شیری، به عنوان خواننده مهمان در ابتدا و انتهای برنامه قطعاتی را برای علاقمندانش اجرا خواهد کرد.
یکی دیگر از بخش‌های مهم این برنامه تجلیل از بزرگان موسیقی‌ست و در این بخش، یاد زنده‌یاد بابک بیات گرامی داشته خواهد شد و همچنین از یک عمر فعالیت هنری و آموزشی پیشکسوت موسیقی پاپ استان گلستان، نوازنده و مدرس نام آشنا، عطا یعقوبیان تقدیر خواهد شد.
بنابر آنچه مدیر این برنامه پیش از این اعلام کرده است، برنامه‌های هزارصدا در شهرستان‌ها در دو بخش موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی پاپ برگزار خواهند شد و در آنها محدودیت زبانی وجود نخواهد داشت و خوانندگان ‌می‌توانند آثار خود را به زبان فارسی یا هر زبان و گویش رایج در منطقه خودشان اجرا کنند. همچنین موسیقی اصیل محلی هر منطقه هم در بخش موسیقی اصیل ایرانی قرار خواهد داشت.
برنامه‌های هزارصدای استان گلستان نیز در دو بخش موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی پاپ برگزار خواهد شد که این اولین برنامه است و در بخش موسیقی پاپ در تالار زیبای فخرالدین اسعدگرگانی شهرستان گرگان برگزار خواهد شد. این برنامه‌ها هر ماه برگزار خواهند شد و در پایان سال، برنامه نهایی برای انتخاب بهترین خواننده و گروه سال برگزار ‌می‌شود.
هزارصدا با حمایت معنوی اداره کل ارشاداسلا‌می ‌استان گلستان و شخص مدیرکل آن دکتر عادله کشمیری برگزار ‌می‌شود و همکار مجموعه هزارصدا در برگزاری این برنامه، موسسه فرهنگی هنری هنرخانه با مدیریت ملاحت میروکیلی و مدیریت اجرایی حسین رجاء است.
بنابراعلام برگزارکنندگان، این برنامه مهمانان ویژه‌ای هم دارد که از آن جمله هنرمندان مطرح استان گلستان و تهیه‌کنندگان مطرح موسیقی خواهند بود و در روزهای آتی اعلام خواهد شد.
هزارصدای گلستان پیش از این قرار بود در اواخر خرداد برگزار شود که به علت کمبود زمان برای بررسی آثار رسیده، زمان آن تغییر کرد و بنابر برنامه راس ساعت ۱۷ روز پنج شنبه سیزده تیرماه ۱۳۹۸ در تالار فخرالدین اسعدگرگانی گرگان آغاز خواهد شد.
هزارصدا اولین برنامه استعدادیابی موسیقی در کشور است که با هدف کشف و معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی از سال ۱۳۹۲ توسط روزنامه نگار باسابقه موسیقی آرش نصیری راه‌اندازی شد و هم اکنون، در هفتمین سال برگزاری، بخش ویژه شهرستان‌های آن هم راه‌اندازی شد و به جز گلستان، به زودی برنامه دیگر شهرستان‌ها هم اعلام خواهد شد. همچنین از هفته اول تیرماه، دوشنبه اول و پنج شنبه سوم هرماه هم، هزارصدای سنتی، پاپ و کودکان هم در فرهنگسرای ارسباران از سر گرفته خواهد شد.

photo_2019-06-15_01-22-56

One Response

  1. Www.Foodpeelingmachine.Com

    Howdy I am so grateful I found your blog page, I really
    found you by accident, while I was researching on Yahoo for something else, Regardless I am
    here now and would just like to say many thanks for a remarkable post
    and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design),
    I don’t have time to go through it all at the minute but
    I have bookmarked it and also added in your
    RSS feeds, so when I have time I will be back
    to read more, Please do keep up the superb jo.

    پاسخ دادن

Leave a Reply

Your email address will not be published.