موسیقی ایده ال-محمد کردی: سیروان خسروی خواننده محبوب و پرطرفدار موسیقی کشورمان ۱۶،۱۷ و ۲۰ مرداد ماه و در شش سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت.

این اجرا ابتدا با پخش کلیپی کوتاه آغاز شد و سپس با نواختن قطعه «تو خیال کردی بری» رسما آغاز شد.پس از آن خسروی ضمن سلام و خوش آمد گویی به حضار ، از این که بار دیگر در تهران به روی صحنه می رود ابراز خوشحالی کرد.سپس قطعات «عاشقتم»،«بارون پاییزی» و «آره» با انرژی تمام توسط سیروان و گروهش و همچنین حاضرین اجرا شد.سیروان خبر از اجرای قطعه ای داد که برای اولین بار قصد اجرای آن را دارد؛«هفتاد میلیون ستاره» برای اولین بار اجرا شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبین مواجه شد.در ادامه کنسرت ، قطعات «من عاشقت شدم»،«اینم میگذره»،«بی قرار»،«نه نرو»،«بازم بتاب»،«دوست دارم زندگی رو»،«دوست دارم»،«به همین زودی»،«اگه تو مال من نیستی» و «جاده» اجرا شد. سپس با در خواست مخاطبین قطعات «نه نرو» و «دوست دارم زندگی رو» بار بار دوم اجرا شدند.

از جمله نکات قابل توجه در این اجرا میتوان به انرژی فوق العاده زیاد گروه ارکستر سیروان خسروی از جمله «مجید پروریان» نوازنده گیتار باس اشاره کرد که بار ها با حرکات دستش از حضار خواست که به اعضای گروه انرژی بدهند و تشویق کنند.

سیروان خسروی در بخشی از اجرا اشاره کرد که در حال کار بر روی یک قطعه جدید بود که به این دلیل که از نظر خودش کاری که به دل مردم بنشیند نبود ، از انتشار آن منصرف شد و گفت : « فکر نکنید که من بیکار نشسته ام و تا پایان عمر هنری ام می خواهم با همین قطعات کنسرت بگزارم ! بسیار مشغول هستم و قطعه ی دیگری را منتشر خوام کرد»

گروه ارکستر سیروان خسروی را در این اجرا یاشا حکمی (کیبورد) ، مجید پروریان (گیتار باس) ، نریمان ناعمی (ساکسیفون) ،علیرضا سنایی (گیتار الکتریک و آکوستیک) ، امیر دانایی (گیتار الکتریک) و علی طاهایی (درامز) تشکیل می دادند.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.