موسیقی ایده آل – محمد کردی : مهدی یغمایی خواننده توانا و خوش صدای موسیقی کشورمان است که تا کنون قطعات موفقی همچون « حس می کنم تورو » ، « تو با منی » و … را از وی شنیده ایم ؛ او نخستین آلبوم رسمی اش را با نام « یه دنیا حرف » پس از کش و قوس های فراوان تیرماه سال ۱۳۹۲ روانه بازار موسیقی کرد که با اسقبال خوب مخاطبین مواجه شد؛ وی هم اکنون آلبوم جدیدش را با نام « چمدون تو » آماده انتشار دارد که چندین ماه است در صف انتشار قرار دارد ؛ وی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ایده آل در مورد کلیات این آلبوم اظهار داشت :

 « آلبوم چمدون تو شامل ۱۳ قطعه می باشد و تقریبا ۵-۶ ماه است که تولید این آلبوم به اتمام رسیده است. اما به دلیل سو تفاهماتی که برای مسئولین نسبت به تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان به دلیل پخش آثارشان از یکی از سایت های غیر مجاز پخش موسیقی پیش آمده است ، این موضوع شامل حال من نیز شده است و تقریبا از اوایل مرداد ماه منتظر دستور مسئولین و اجازه آن ها برای انتشار آلبوم « چمدون تو » هستیم . قرار بر این بود که این آلبوم قبل از ماه های محرم و صفر منتشر شود و ما نخستین کنسرت بعد از این ماه ها را برگزار کنیم که به دلیل همین مشکلات امکان پذیر نشد. »

در قسمت ترانه سرایی آلبوم « چمدون تو » حامد صوفی پور ، پریا صوفی پور ، بابک بابایی ، حمید خلف بیگی ، پیمان طالبی ، النا باقر زاده و علی ایلیا حضور دارند و ترانه یکی از قطعات این آلبوم نیز از ترانه های فروغی بسطامی می باشد .

وحید پویان ، علیرضا قرائی منش ، حسام الدین ناصری ، میلاد اکبری ، امین قباد و خود مهدی یغمایی بار آهنگسازی این آلبوم را بر عهده دارند و پورزاد علایی ، فرزاد ماهان ، هومن آزما ، حسام الدین ناصری ، عرفان حسینی ، سیاوش وزیری ، و علیرضا جعفری نیز در قسمت تنظیم این آلبوم با مهدی یغمایی همکاری کرده اند.

 یغمایی همچنین از انتشار ویدئو کلیپ یکی از قطعات آلبوم به همراه پکیج آلبوم خبر داد ؛

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.