موسیقی ایده آل – محمد کردی : علی عبدالمالکی خواننده بسیار خوب کشورمان است که سال ها پیش با دو آلبوم غیر رسمی با نام های « خدا نشناس » و « نامسلمون » خود را به مخاطبان موسیقی معرفی کرد و نام خود را بر سر زبان ها انداخت.وی حتی با این که هیچ آلبوم رسمی در بازار موسیقی نداشت دو بار در تهران و همچنین شهرستان های مختلف به روی صحنه رفت که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

پس از گذشت چند سال عبدالمالکی بهار امسال موفق به انتشار اولین مجموعه رسمی خود با نام « مخاطب خاص » شد که با اسقبال خوبی مواجه شد.پس از آن در روز ۲۴ خرداد ماه برای اولین بار قطعات این آلبوم را به روی صحنه برد.استقبال از این برنامه به حدی بود که باعث تمدید این برنامه برای روز ۶ مرداد شد.آن چه در ادامه می خوانید گزارشی است از اجرای ۶ مرداد ماه علی عبدالمالکی :

حاضرین در سالن برای روی صحنه دیدن خواننده محبوبشان سر از پا نمی شناختند و با سوت و دست های مکرر این مساله را ابراز می کردند.سر انجام پس از تاخیر معمولی که دیگر جزئی از کنسرت های کشور شده است با پخش تیزر آلبوم « مخاطب خاص » نوید آغاز کنسرت داده شد.نوازندگان به روی سن آمدند و شروع به نواختن کردند.ناگهان صدای خواننده در سالن پیچید : « هوا بارونیه ، حال من خودِ پریشونیه … » در این لحظه سالن مملو از انرژی شد و علی عبدالمالکی به روی استیج آمد.پس از اجرای قطعه ی « هوا بارونیه » عبدالمالکی ضمن سلام و خوش آمد گویی به حاضرین از این که بار دیگر در تهران به روی صحنه می رود ابرازی خوشحالی نمود.

پس از آن قطعات « دورت بگردم » ، « بی جهت نیست » و « مخاطب خاص » اجرا شدند.از جمله نکات قابل ذکر این اجرا می توان به همخوانی بسیار خوب حضار در اکثریت قطعات اشاره کرد.در ادامه ، قطعات « حرف نزن » ، « خوش به حالت » ، « تیکه کلام » ، « وایسا » و قطعه ی خاطره انگیز « دلکم » اجرا شد که عبدالمالکی با گفتن « یادش بخیر ! » با هوادارانش خاطره بازی کرد.

سپس نوبت به قابل تحسین ترین صحنه ی کنسرت رسید ! علی عبدالمالکی با اشاره به این که در زمان کودکی پدرش را از دست داد و مادرش با خون دل او و خواهر و برادرش را بزرگ کرد ، به احترام مادر از روی سن پایین آمد و بر صورت و دستان او بوسه زد که این حرکت بسیار مورد تشویق و استقبال حضار قرار گرفت.

« عشق من » ، « سخته » ، « انگاری مریضم » ، « یا هیشکی یا تو » ، « زمستون » ، « هوا دو نفرس » ، « هی تو » و « دلم مونده رو دستم » قطعاتی بودند که در ادامه ی برنامه اجرا شدند و با استقبال بسیار خوب حاضرین مواجه شدند.

این کنسرت به همت « سام آهنگری » به روی صحنه رفت.

مهدی مقدم ، سعید شهروز ، سعید سام ، امیر پیر نهان و … از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

فرهاد باغشی (کیبورد) ، ناصر فلسفی (گیتار الکتریک) ، ژیلبرت کواکیان (پرکاشن) ، فراز نصیری (گیتار الکتریک) ، سعید هاشمی (ادوات پرکاشن) ، علیرضا جعفریه (گیتار اسپانیش) ، همایون خلیلی (گیتار بیس) ، آرش مردانی (ویلون) ، مرسل وطنی (کلارینت و ساکسیفون) ، علی پناهیان (درام) ، امیر فتحی (کیبورد ، پیانو و رهبر ارکستر) گروه ارکستر عبدالمالکی را در این اجرا تشکیل می دادند.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « نرگس مطیع » مشاهده می نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.