موسیقی ایده آل : علیرضا عصار خواننده مطرح موسیقی پاپ پس از ۶ سال، بار دیگر در تهران کنسرت برگزار می‌کند.
 علیرضا عصار که آخرین کنسرت خود را سال ۸۹ در سالن وزارت کشور روی صحنه برده پس از سال‌ها به اجراهای زنده برمی‌گردد و روزهای ۷ و ۸ بهمن ماه تازه ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کند.

عصار در این کنسرت با گلچینی از آثار پرمخاطبی که طی سال‌های گذشته مورد توجه دوستدارانش قرار گرفته به همراه چند قطعه جدید که تا به حال منتشر نشده‌اند، به اجرای برنامه خواهد پرداخت. گفته می‌شود این قطعات جدید به زودی در قالب یک آلبوم با صدای عصار روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

رهبری ارکستر عصار در کنسرت ۷ و ۸ بهمن ماه را پویا نیک‌پور بر عهده دارد و نوازنده‌های سرشناسی چون همایون نصیری، آرش پژند مقدم، دارا دارایی اعضای گروه نوازنده‌های این کنسرت را تشکیل می‌دهند. این کنسرت به همت موسسه «آوای هنر» و تهیه کنندگی محمد جلیل‌پور برگزار خواهد شد.

علیرضا عصار در سال‌های گذشته آلبوم‌های کوچ عاشقانه، حال من بی تو، عشق الهی، ای عاشقان، مولای عشق، نهان مکن (با حضور شهرداد روحانی)، بازی عوض شده و محتسب را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده و کنسرت‌های فراوانی را نیز در تهران و شهرستان روی صحنه برده است.

این اجرا در حالی قرار است بهمن ماه در تهران روی صحنه برود که گفته می‌شود علیرضا عصار به زودی یک تک قطعه جدید و یک موزیک ویدیو را نیز منتشر خواهد کرد.

 

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.