موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده : سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در روز های ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه میزبان فرزاد فرزین و گروه شوک شد تا این خواننده بار دیگر به دیدار هواداران خود برود.
این کنسرت هم طبق روال همیشگی فرزاد با سورپرایز ویژه ای همراه بود
در شروع این برنامه گلچینی از اجراهای فرزاد فرزین از سال ۸۹ تا به حال روی LCD های سالن میلاد پخش شد و بعد از آن قطعه هدفون از آلبوم شخصی در حالیکه پرده بزرگی روی استیج نصب شده بود و تصاویری به صورت سایه روی آن به انجام حرکات نمایشی می پرداختند شروع شد
قطعه دوم   من و تو بود که فرزاد با اجرای آن شور و هیجان سالن را بالا برد. پس از سلام و احوالپرسی با تکنوازی ویلون فرزاد فرزین به استقبال قطعه میدونم رفت، با اجرای قطعه کی میتونه دوباره انرژی به سالن میلاد برگشت. پس از اجرای این قطعه پرانرژی نوبت به اجرای قطعه دونه دونه  از آلبوم شانس رسید که فضای احساسی بر سالن حاکم شد.
بعد از وقفه ای کوتاه دوریت،نگرانتم و احساس من  قطعاتی بودند که در پارت اول این کنسرت اجرا شدند.
برای آنتراک این کنسرت ویدئو کلیپی در نظر گرفته شده بود  که فرزاد همراه با گروه شوک به اجرای دو قطعه قدیمی بهش بگو و ستاره می پرداختند
پارت دوم این کنسرت، با اجرای قطعه احساسی  برگرد آغاز شد. پس از آن بیا بیا و ای وای قطعاتی بودند که با اجرای آن شور و حال غیر قابل وصفی در سالن برپا شده بود سپس قطعه خاطره انگیز بچه اجرا شد .
با تو و ماه عسل قطعات بعدی این اجرا بودند و در پایان فرزاد فرزین و گروه شوک به اجرای ریمیکسی از دو قطعه نوستالژی شراره و هموطن پرداختند.
فرزاد فرزین در پایان ازدفتر موسیقی و حراست وزارت ارشاد،مدیریت سالن میلاد، مهران خلیلی، زایا سلیمان،امیر میلاد نیکزاد و حسام حسینی  تقدیر و تشکر به عمل آورد
این کنسرت به همت شرکت محترم آوای دوران به مدیریت سرکار خانم کاویانی و به تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار شد. هدایت گروه کارگردانی این برنامه بر عهده کیوان ملک مطیعی بوده و رهبری ارکستر گروه شوک بر عهده  مهران خلیلی بود.
فرزاد فرزین در این کنسرت از همکاری دوباره اش با زایا سلیمان خبر داد.

گروه ارکستر گروه فرزاد فرزین را در این اجرا مهران خلیلی (رهبر ارکستر و گیتار الکتریک)،محمد شاکر(کیبورد)،مهرداد معافی (گیتار الکتریک)،احمد امین پور (پرکاشن)،بهادر خانزاده(ویولن)،سهراب رمضان زاده(درامز)،حامد حمید زاده(گیتار باس) و همچنین گروه ساز های بادی متشکل از آرین قیطاسی (ساکسیفون) ، رضا آذرنجات(ترومپت) و رامین ترابی(ترومبون)  تشکیل می دادند.
در ادامه می توانید عکسهای نیما معتمدی را از این اجرا ببینید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.