موسیقی ایده آل – پارمیس نطقی : سیروان خسروی خواننده بنام  موسیقی پاپ کشورمان در ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۴ در سالن تربیت معلم شهر همدان طی دو سانس به روی صحنه رفت. 
سیروان خسروی که طی چند سال گذشته بلیت های کنسرت هایش در کمترین زمان ممکن به فروش میرسد این بار برای اولین بار در همدان با یک کنسرت پرهیجان شبِ خوبی را برای علاقه مندان خود به همراه آورد. سیروان در این کنسرت که با استقبال بی نظیری همراه بود، قطعاتی از سه آلبوم « تو خیال کردی بری » ، « ساعت ۹ » و « جاده ی رویاها » را با همراهی و همخوانی پرشور هوادارانش اجرا کرد. در ادامه ی کنسرت به ترتیب قطعات تو خیال کردی بری، عاشقتم، بارون پاییزی، آره، دوست دارم، کجایی تو، اگه تو مال من نیستی، بازم بتاب، یه روزی میای، به همین زودی، بی قرار ، خاطرات تو ،ساعت ۹، دوست دارم زندگی رو اجرا شد.
سیروان خسروی در قسمتی از برنامه ضمن تشکر از شرکت برگزار کننده و تشکر از اداره ی ارشاد اسلامی استان و اداره اماکن و نیروی انتظامی اعضای ارکستر خود را همراه با تشویق حاضرین معرفی کرد و در این میان اشاره نمود که امشب شب تولد امیر دانایی (گیتار الکتریک) می باشد سپس هواداران آهنگ « تولد مبارک » را برای وی خواندند.
 در سانس نخست این کنسرت در زمان اذان مغرب، آنتراکی توسط اعضای گروه داده شد سپس اعضای گروه به همراه سیروان با اجرای قطعه ی به همین زودی به روی صحنه رفتند در انتهای برنامه قطعه ی نوستالژیک «ساعت۹» با دو نوازی گیتار اسپانیش و الکتریک اجرا و  قطعه ی پر طرفدار «دوست دارم زندگی رو» حسن ختام این کنسرت تابستانه بود.  

تهیه کنندگان کنسرت ایمان برومند و مجید عبدی و برگزارکننده این کنسرت محمد مطهری بودند.

یاشا حکمی (کیبورد)، علی طاهایی (درامز)، مجید پروریان (گیتارباس)، علیرضا ثنایی (¬آکوستیک)، نریمان ناعمی (ساکسوفون) و امیر دانایی (گیتار الکتریک) از جمله نوازندگان ارکستر سیروان خسروی بودند.

در ادامه می توانید تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « علی فرهپور » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.