موسیقی ایده آل: امین جهانگیری به تازگی یکی از ساخته های خود با نام ” انار انار ” را به صورت تصویری و در قالب موزیک ویدیو منتشر کرد. این اثر از سوی شرکت فرهنگی-هنری شهنای منتشر شده است.

این موزیک با الهام از ترانه محلی “انار انار” تنظیم شده و البته با توجه به ملودی اصلی ، ملودی‌هایی به ابتدا، بین و پایان قطعه اضافه شده است. چراکه امین جهانگیری نمی‌خواسته ملودی اصلی دستخوش تغییرات شود. ترکیب بنده سازها در این اثر تا کنون در هیچ اثری در این سبک دیده نشده است.

کارگردانی این موزیک ویدیو به عهده امیر فرزانه بوده است و پوریا غرقابی به عنوان مدیرتولید با امین جهانگیری همکاری کرده است. همچنین حامد نادمی تصویربردار کرین و امیر حسین شفیعی به عنوان گریمور در این پروژه حضور داشته اند. گفتنی است سام شرف زاده مشاور رسانه ای و آلا افخمی روابط عمومی این پروژه بوده است و وحید میرزایی در جایگاه وب مستر با جهانگیری همکاری کرده.

نوازندگانی که در این اثر با امین جهانگیری به نواختن پرداخته اند، آرش سعیدیان نوازنده هنگ درام، آیدین شفایی نوازنده پرکاشن، محمد علیزاده نوازنده کنترباس هستند. صدابرداری، میکس و مسترینگ توسط مصطفی طالبیان انجام شده است.

 
_MG_0748

Leave a Reply

Your email address will not be published.