موسیقی ایده آل : تازه‌ترین کنسرت گروه پرطرفدار «ماکان» شامگاه دوشنبه ۵ آذرماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
گروه پرطرفدار «ماکان» تازه‌ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه بردند و در ادامه اجراهای خود قرار است در تاریخ ۶ آذر ماه نیز طی دو سانس در همین سالن به روی صحنه روند.

گروه «ماکان» در این کنسرت قطعات نرو، یه عصر خوب، دلگیری، برو دارمت، شیک، بچه نیستم، دیوونه بازی، با تو آرومم، هر بار این درو، ای داد، دیوونه من، پیشم بخند، دو دقیقه بودی و یه لحظه نگام کن را اجرا کرد و شبی خاطره‌انگیز را برای هواداران خود رقم زد.

امیرمیلاد نیکزاد -تنظیم‌کننده، رهبر ارکستر و نوازنده درامز، یاشار خسروی -سرپرست گروه و نوازنده ساکسوفون، تایماز اطاعتی -کیبورد، سهیل اَباذری -کیبورد، مهران فرشباف -پرکاشن، مجید عطرلی -گیتار باس، علی الماسی -گیتار الکتریک و انوشیروان تقوی -گیتار اسپانیش اعضای گروه ماکان را در این کنسرت تشکیل دادند.

شایان ذکر است که با توجه به استقبال خوب مخاطبان از کنسرت گروه ماکان، این کنسرت برای دو شب دیگر و در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ آذرماه در تهران تمدید شد که بلیت فروشی این کنسرت به‌زودی آغاز می‌شود.

گفتنی‌است؛ این کنسرت به همت موسسه «آوازی نو» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «سید حسن اردستانی» و مدیریت گروه «یاشار خسروی» برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « سارا ضرابی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.