موسیقی ایده آل – پریسا زرگری : شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین که همواره کنسرت های مختلفی را در تهران و شهرستان ها برگزار میکند اینبار نیز کنسرت سه نفر از خوانندگان مطرح کشور، در سه روز پیاپی در تاریخ های۱۲ ,۱۳و ۱۴ بهمن به همت این شرکت برگزار خواهد شد.
کنسرت بابک جهانبخش که در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه در تهران برگزار شده و با استقبال دوستدارانش مواجه شده بود در روز ۱۲ بهمن تمدید شد تا جهانبخش با دو اجرا در این روز بار دیگر به دیدار دوستدارانش برود.
جهانبخش در صفحه ی شخصی خود اعلام کرده است آهنگ جدیدش را نیز در این کنسرت اجرا خواهد کرد و همچنین در لیست قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود تغییرات ویژه ای ایجاد کرده است.
سپس در روز ۱۳ بهمن سامان جلیلی با دو اجرا به روی صحنه خواهد رفت.
در روز ۱۴ بهمن هم کنسرت شهرام شکوهی در دو سانس برگزار خواهد شد.
شهرام شکوهی هم در صفحه ی شخصی خود ضمن تشکر از دعاها و دلگرمی مردم بخاطر بیماری و کسالتش گفته است که شکر خدا حالم بهتر است و در حال بهبود هستم و تمام سعی خود را خواهم کرد که این اجرا برایتان متفاوت تر و جذاب تر از همیشه باشد.
این اجراها در ساعت های ۱۸,۴۵ و ۲۱,۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند برای تهیه ی بلیط به سایت اکسیر نوین به آدرس www.exirconcert.com مراجعه کنند.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.