موسیقی ایده آل-مریم رفائی:«شهاب رمضان» خواننده با احساس آلبوم های «رمانتیک» و «جشن تنهایی» اولین کنسرت امسال خود را در شامگاه ۶ شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بر روی صحنه بود.

این کنسرت که با استقبال خوب هواداران این خواننده مواجه گردید با قطعه «لحظه ها» آغاز شد.

رمضان در ادامه قطعات «غم عشق»، «چشمام تو رو می بینه»، «عاشق کشوون»، «من واست جون میدم»، «بمیرم برات»، «باتو می خندم»، «مثل پاییزی»، «حالم خوبه»، «جشن تنهایی»، «اینم از تو»، «اولین لبخند»، «خوشبختم» و «رمانتیک»  را اجرا کرد.

اعضای ارکستر متشکل از: انوشیروان تربتی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، نیما رمضان(گیتار الکتریک)، عماد لاریجانی(کیبورد، پیانو)، امیل عباسی مهر(بیس)، احمد عباس نیا(درامز)، احسان شفیعی(پرکاشن) و محمدفلاحی(لانچ پد) بود.

 

حواشی ها:

«شهاب رمضان» تسلط کاملی بر روی اجرایش داشت و توانست مخاطبین خود را در این شب پر احساس راضی نگه دارد.

پس از اجرای اولین قطعه، «رضا صادقی» به داخل سالن آمد که ورود او به سالن با تشویق های زیادی مواجه شد و تماشاگران ایستاده او را تشویق کردند و از همان ابتدای برنامه سورپرایز ویژه این اجرا رو شد.

رمضان هنگام اجرای قطعه «بمیرم برات» از تماشاگران خواست که با نور موبایل هایشان استیج را ستاره بارون کنند و تربتی با نواختن ساز "ملودیکا" فضای عاشقانه ای را برای این قطعه رقم زد.

پس از اجرای قطعه «بمیرم برات» رمضان از «محمد فلاحی» دعوت کرد بر روی استیج بیاید و خودش به همراه ارکسترش چند دقایقی استیج را ترک کردند و صحنه را به او سپرد. فلاحی نیز قطعاتی از رمضان را به صورت ریمیکس پخش کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

اعضای ارکستر پس از اجرای فلاحی بر روی صحنه آمدند و شروع به نواختن قطعه «با تو می خندم» کردند اما اینبار صدای «رضا صادقی» آمد که شروع به خواندن این قطعه کرد و با خواندن صادقی به یکباره تمام تماشاگران از جای خود برخواستند تا بتوانند صادقی را ببینند. همچنین تمام تماشاگران ردیف وی آی پی، موبایل های خود را بیرون آوردند و این صحنه را فیلمبرداری کردند و به سرعت در شبکه های اجتماعی شان به اشتراک گذاشتند.

رمضان پس از اجرای قطعه «با تو می خندم» گفت: این قطعه سورپرایز کنسرت ما بود که بدون تمرین برایتان اجرا شد.

صادقی بعد از صحبت های رمضان به مخاطبین این خواننده گفت: شهاب ارکستر بسیار خوبی دارد و من از موسیقی شان لذت بردم و برای اولین بار میگویم که شهاب خواننده ای است که با دلش می خواند.

رمضان قطعه «رمانتیک» را به عماد طالب زاده تقدیم کرد.

در پایان این کنسرت رمضان قطعه «خوشبختی» را دوبار اجرا کرد.

«امین زندگانی»، «عماد طالب زاده»، «الیکا عبدالرزاق»، «امید حاجیلی»، «آرمین حسینی»، «ترانه مکرم»، «علیرضا میرآقا»، «پوریا حیدری»، «شاهد صادق پور»، «سیدمحمد کاظمی» و «زایا سلیمانی» از جمله مهمانان آخرین شب اجرا بودند.

با تشکر از مدیریت محترم موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» و آقای نکونیا روابط عمومی این موسسه که ما را در تهیه گزارش یاری کردند.

در ادامه ببیننده چند سکانس از نگاه دوربین «حمید صادقی» باشید

انتهای خبر / منبع : اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.