موسیقی ایده آل-مریم رفائی: گروه سون به خوانندگی «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» در ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه ۹۳ و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بر روی صحنه رفت.

این کنسرت که با استقبال خوب هواداران این گروه مواجه گردید؛ در سانس اول از آخرین شب این اجرا با قطعه «ادعا» آغاز شد و در ادامه قطعات «خواهش»، «زمانه»، «باور»، «عشق من»، «ستاره»، «نرو خواهش میکنم»، «یه راهی پیش روم بذار»، «یه لحظه»، «احساس شک»، «من بی تو میمیرم»، «واست میمیرم» و «دوست دارم» را اجرا کردند.
اعضای ارکستر متشکل از: سعید حسن زاده(بیس)، احمد حضرتی(گیتار و بوزوکی)، بهروز علیاری(کیبورد، پیانو)، پیمان لطیفی(درامز)، محمد زمانی ها(کیبورد)، محمد رضوانی زاده(گیتار کلاسیک و الکترونیک)، پژمان فرهمند(پرکاشن)، حمیدرضا نصراللهی(پرکاشن)، حسین شریفی(ترمبون)، هادی جداری(ساکسیفون) و علیرضا میرآقا(ترومپت) بود.

حواشی ها:
این بار اولین حاشیه قبل از ورود به سالن و حتی قبل از ورود ماشین ها به پارکینگ نمایشگاه بین المللی میلاد بود، چرا که هزینه پارکینگ برای مخاطبین کنسرت ها تغییر کرده بود و آنها مجبور بودند بجای پرداخت مبلغ ۱۰۰۰تومان، مبلغ ۳۰۰۰۰ریال را پرداخت کنند آن هم فقط به دلیل واگذاری این بخش از مجموعه به بخش خصوصی؛ که این واگذاری هیچ تاثیر مثبتی در روند کاری این قسمت نداشته است و فقط مخاطبین کنسرت ها از این پس مجبور به پرداخت هزینه ای ۳برابر مبلغ گذشته هستند. این در حالی است که کماکان مردم و حتی برخی خبرنگاران و عکاسان برخورد مناسبی از سوی کارکنان این مجموعه نمی بینند و صرفا فقط هزینه بالایی را پرداخت می کنند.
پس از اجرای قطعه «احساس شک»، «آرش قنادی» با بیان اینکه دوست داشتند برای اجرای صحنه قطعات بدون کلامی را بسازند و هنوز موفق به ساخت آن نشده اند گفت: چند قطعه از آهنگ هایی را که با آن ها خاطره دارید آماده کرده ایم که برایتان اجرا میکنیم. وی پس از صحبت هایش صحنه را ترک کرد و اعضای ارکستر به همراه دو خواننده دیگر گروه شروع به نواختن موسیقی اینترنشنال کردند و در اواسط  اجرای قطعه ، «آرش قناد» با نواختن ساز آکاردئون بر روی صحنه آمد که این حضور دوباره وی با استقبال و تشویق تماشاگران روبرو شد و پس از وی نوبت به نوازنده ساکسیفون رسید تا با سازش خودنمایی کند و پس از آن «حسین شریفی» نوازنده ترمبون برای چند لحظه ای استیج را در دستانش گرفت اما این پایان قطعه نبود و اعضای ارکستر به همراه خوانندگان گروه شروع به نواختن قطعه ای دیگر کردند و خودنمایی ساز آکاردئون «آرش قنادی» حسن ختام اجرای موسیقی بی کلام این گروه بود. 
اعضای ارکستر هرکدام هنگام معرفی شان توسط «آرش قنادی» تک نوازی کوتاهی را انجام میدادند که این معرفی با تک نوازی پر شور نوازنده درامز و معرفی خوانندگان گروه به پایان رسید.
آرش قناد پیش از معرفی اعضای ارکستر اعلام کرد که امشب تولد نوازنده بیس است و نوازندگان با نواختن قطعه «تولدت مبارک» و همخوانی حاضرین تولد «سعید حسن زاده» را به وی تبریک گفتند.
قطعه «دوست دارم» پایان اجرای پرشور گروه سون بود که دو نوازنده پرکاشن هرکدام در این قطعه به نوعی خدنمایی کردند.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» به مدیریت «سمیه کاویانی» و تهیه کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد.
در ادامه ببیننده چند سکانس از نگاه دوربین « پارسوا پاکیزه » باشید

انتهای خبر / منبع: اختصاصی سایت «موسیقی ایده آل»

Leave a Reply

Your email address will not be published.