موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده : فرزاد دزدمه ، خواننده جوان و با استعدادی است که به طور رسمی فعالیت هنری اش را در زمینه خوانندگی  از سال ۱۳۸۱ در آبادان آغاز کرده است ، و از سال ۱۳۸۲ نیز با سازمان صدا و سیمای آبادان همکاری داشته.  و اولین قطعه اش را با تنظیم و آهنگسازی غلامرضا صنعت گر و ترانه مریم فتاحی روانه بازار کرده است  . از وی تا کنون آثاری چون دارا و ندار ، بوی یاس ، ایران ما ، ابر خوشبختی وارد بازار شده است . فرزاد  دزدمه تجربه بازیگری در چند فیلم سینمایی را نیز دارد اما در وهله اول خودش را خواننده می داند. این روز ها در حال تهیه و تدارک آلبوم جدیدش می باشد ، در همین راستا به سراغ وی رفتیم تا حال و هوای این روزهایش را از زبان خودش بشنویم که ما حصلش گفت وگویی است که در ادامه می خوانید:

آلبومی داشتید که با همکاری پدرام کشتکار تهیه شده بود و هیچوقت وارد بازار نشد ، کمی در مورد آن بگوئید:

بله آلبوم با همکاری پدرام کشتکار ، عبدالجبار کاکایی و اهورا ایمان تولید شده بود ولی هنوز بعد از چند سال به خاطر شرایط حاکم بر بازار موسیقی ترجیح دادم که به مرحله انتشار نرسد تا زمانی که هم برای عوامل آلبوم و هم برای مخاطبی که آلبوم را گوش می کند اتفاقات خوبی بیفتد . در حال حاضر هم آلبوم با ۱۰ ترک و تنظیم های جدید آماده است.

در حال حاضر نحوه کار شما به چه صورت است؟

من همیشه آهنگ های شاد خوانده بودم  باز هم به خاطر نیاز جامعه و مخاطب شاد می خوانم اما در حال حاضر، فعالیت های من به صورت انتشار سینگل در اینترنت است و خیلی هم راضی هستم.

با توجه به اینکه تجربه بازیگری هم دارید ، بین بازیگری و خوانندگی کدامبک را انتخاب می کنید؟

بازیگری و خوانندگی هرکدام دنیای خاص خودشان را دارد و من در وهله اول خودم را خواننده می دانم ، اما اگر قرار باشد به بازیگری هم ادامه بدهم ، ترجیح می دهم تا در یک فیلم موسیقی محور بازی کنم. و در نقش خواننده ظاهر شوم.

فعالیت های شما در ماه رمضان به چه صورت است ؟ تک آهنگی آماده انتشار دارید؟

در حال حاضر یک قطعه آماده انتشار دارم با تنظیم داریوش صالح پور و ترانه حمید نصرالهی ، که به زودی منتشر و در دسترس قرار می گیرد ، برای عید فطر هم باز یک قطعه دیگر دارم که یک کار بندری است که در یک فالب جدید منتشر خواهد شد و فکر می کنم هم برای من و هم برای مخاطب جالب باشد. همچنین ئر تهیه و تدارک کنسرت هستیم که از مرداد ماه بتوانیم اجرا داشته باشیم

وضعیت موسیقی جنوب را چگونه می بینید؟

موسیقی جنوب در واقع موسیقی است با یک قدمت تاریخی و غنی ، اما بنا به دلایلی به اندازه ای که باید مورد توجه قرار نگرفته است. اما جنوب  Tنه تنها موسیقی بلکه در  همه زمینه های فرهنگی هنری توانایی ها و پتانسیل های  زیادی دارد و من هم به نوبه خودم به عنوان قطره ای در مقابل دریا تلاش هایی انجام می دهم که بتوانیم به امید خدا اوضاع را هدایت کنیم و کمکی کنیم که شرایط از وضع موجود بهتر شود.

به عنوان کلام پایانی ، اگر حرفی دارید که باقیمانده است بفرمائید.

ئر واقع ما هنرمندان مخصوصا در عرصه موسیقی بسیار تنها و بی پشتوانه هستیم و فکر می کنم تنها کسانی که می توانیم به هم کمک کنیم ، تا موسیقی که بخش مهمی از زندگی روز مره مردم را تشکیل می دهد ، بتوانیم به بهترین نحو استفاده کنیم و من از همینجا از تمام کسانی که این مصاحبه را می خوانند خواهش می کنم تا کمک کنیم و مثل تمام کشور ها موسیقی را از این شرایطی که هست نجات دهیم چون موسیقی در این سالها پیشرفتی نداشته است چون حق موسیقی ایران این جایگاه نیست .

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.