موسیقی ایده آل : آیهان خواننده موسیقی آذری درباره اجرای خود گفت: کنسرت ما قرار بود روز پنجشنبه سوم اسفندماه در سالن وزارت کشور برگزار شود که به دلیل مصادف شدن با ایام فاطمیه مجبور به تغییر تاریخ موجود شدیم. در نتیجه تاریخ اجرا با همکاری مسئولان سالن یک روز جابجا کرده و روز جمعه ۴ اسفندماه این کنسرت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنسرت با حضور بنده و سه خواننده موسیقی کشور آذربایجان با نام‌های بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو روی صحنه رفته و اجرای مشترکی خواهیم داشت. رپرتوار اجرایی ما قطعاتی از آلبوم “مارال” و تک آهنگ‌های من است.

او ادامه داد: خیلی دوست داشتم پیش از این کنسرت چند تک آهنگ جدید را آماده کنم، اما به دلیل ترافیک زمانی بالا و برنامه‌های فشرده به همان رپرتوار قبلی اکتفا می‌کنیم. ضمن آنکه کنسرت پیش رو شامل اجراهای متفاوت و سورپرایزهای ویژه خواهد بود. درواقع تمام سعی خود را خواهیم کرد که شب ویژه‌ای برای مخاطبان موسیقی آذری رقم بزنیم.

این خواننده همچنین درباره گروه خود ریحان گفت: فعالیت ما از سال ۷۹ با افرادی که در این رشته تحصیلات عالیه داشتند آغاز شد. کار تیم‌وورک در ایران بسیار مشکل است و تحت تأثیر اتفاقات حاشیه‌ای فراوان بخصوص در حوزه مسائل مادی قرار می‌گیرد، اما خوشبختانه اعضای گروه ما به این شکل نبودند و همیشه دوستی‌های ما بر مسائل دیگر پیشی گرفته است. در این اجرا هم حجت مبذول سرپرستی ارکستر را بر عهده دارد.

او درباره آلبوم بعدی خود نیز گفت: کارهای آلبوم دوم من انجام تمام‌شده و قطعاً آلبوم دومم را به‌زودی منتشر خواهم کرد. این آلبوم که استارت آن را پس از انتشار آلبوم “مارال” زدم، هم‌اکنون در مرحله میکس و مسترینگ است. شعرهای آن مجوز گرفته و موسیقی‌هایش ساخته‌شده است. آلبوم “مارال” اولین اثر من در باب موسیقی آذربایجانی بود که تقریباً یک سال از انتشار آن می‌گذرد. من برای آن آلبوم زحمت خیلی زیادی کشیده بودم. خوشبختانه با آلبوم “مارال” توانستم طرفداران را به سمت خودمان بکشانم. از این بابت احساس می‌کنم آلبوم اولم با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد. انشالله بتوانم در آینده با آلبوم‌های دیگر تکمیل‌کننده آلبوم اولم باشم. ضمن این‌که در مسئله آلبوم، نه‌تنها من، بلکه همه دوستانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند با مشکل مواجه هستند که امیدوارم این مشکلات از بین برود.

آیهان در پایان گفت: فعلاً تمام تمرکز ما روی این برنامه است اما برای بعد از سال جدید برنامه‌های کنسرتی مختلفی را در شهرهای ایران و خارج از کشور در پیش داریم که ترجیح می‌دهم تا قبل از اینکه مجوز و تاریخ آن معلوم نشود درباره آن جزئیات بیشتری را اعلام نداشته باشیم.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی یاشار آذرتاش جمعه چهارم اسفندماه ساعت ۲۲ در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.