موسیقی ایده آل : نامی محمدیان خواننده جوانی که با کارنامه قوی ایران را به جهت فعالیت و تحصیل در زمینه روزنامه نگاری ترک کرده بود، در بازگشت به عرصه موسیقی با رویکردی جدید اعلام آمادگی کرد.

این خواننده که در شروع فعالیت حرفه ای خود با استاد بابک بیات همکاری داشته است، با انتشار آلبوم «پاییزی» عنوان گرانترین آلبوم موسیقی پاپ را به خود اختصاص داد.

نامی هم اکنون در بازگشت به موسیقی آلبومی را آماده انتشار کرده است که در آن با موزیسین جوانی به نام نیلام از کشور هند در جایگاه آهنگساز و تنظیم کننده همکاری کرده است. نیلام همسر این خواننده پاپ-کلاسیک عهده دار تولید دومین آلبوم وی است و همین طور در مقام نوازنده پیانو نیز در کنار او حضور خواهد داشت.

وی از فعالیت های خود و همکاری با نیلام اظهار داشت: ساخت قطعات این آلبوم را همسرم خانم نیلام به عهده دارند و ضبط آن نیز تماما در خارج از کشور و به هزینه شخصی خودم انجام می شود . این آلبوم در مراحل ساخت است و به نظر می رسد بتوانیم آن را برای پایان سال آماده انتشار کنیم.

نامی که بعداز همکاری با استاد بیات توانست فضایی در عرصه موسیقی را از آن خود کند، با سفر خود به خارج از ایران درگیر حوادث غیرمترقبه ای شد که با به کما رفتنش به کلی او را از موسیقی دور کرد. اما هم اکنون قصد دارد دوباره در فصای ایران و با موسیقی ایرانی این کار را دوباره از سربگیرد و شاید هم بخواهد رکود قبلی خود را با توجه به نرخ تورم از آن خود کند.

گفتنی است این آلبوم جدید وی نیز تماما آکوستیک خواهد بود و امکان این که از آهنگسازان حال حاضر موسیقی ایران نیز در تولید آن همکاری بگیرد، زیاد است.

از استادان این خواننده می توان به عبدالحسن نوروزپور و جمشید مرعشی اشاره کرد. در اواسط دهه ۷۰ و با آشنایی به سبک زنده یاد استاد بزرگ بابک بیات،مسیر حقیقی و اصلی خود در موسیقی را یافت و با جهت گیری اصلی کار خود در موسیقی (خوانندگی و صداسازی) فصل نوینی رادر موسیقی زیر نظر استاد سید جمشید مرعشی پور در پی گرفت و پس از فوت استاد بزرگ بابک بیات ، و بعد از گذشت سالها ،بالاخره در سال ۱۳۹۰ آلبوم «پاییزی» را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد

بر آورد هزینه یاولیه یتولید آلبوم جدید توسط همسر ایشان خانم نیلام که مدیر برنامه های ایشان هستند حدودا نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان است.

photo_2018-04-28_11-45-09

انتهای خبر / 

One Response

  1. با تولید آلبومی تلفیقی از موسیقی ایران و هند ؛ نامی محمدیان به موسیقی ایران بازگشت – nammimusic

    […] موسیقی ایده آل : نامی محمدیان خواننده جوانی که با کارنامه قوی ایران را به جهت فعالیت و تحصیل در زمینه روزنامه نگاری ترک کرده بود، در بازگشت به عرصه موسیقی با رویکردی جدید اعلام آمادگی کرد. […]

    پاسخ دادن

Leave a Reply

Your email address will not be published.