مازیار شریفیان خواننده و نوازنده سازهای کمانچه، قیچک،تمبک، تنبور و سه‌تار آلبوم جدید خود با نام ” مشتاق بی‌نشان ” را منتشر کرد. 

آلبوم ” مشتاق بی‌نشان ” به نوعی حاصل همکاری ۱۰ ساله مازیار شریفیان با ایلا کریمی بوده که شامل ۵ قطعه است. در این آلبوم از اشعار بزرگان ادبیات کشورمان سعدی، حافظ، ملک‌الشعرای بهار و همام تبریزی استفاده شده و ایلا کریمی آهنگساز و نوازنده تنبور ” مشتاق بی‌نشان ” بوده و حسین رضایی‌نیا نوازنده دف و بندیر. مصباح قمصری ضبط سازهای کوبه‌ای را انجام داده است. همچنین ایلا کریمی ضبط وکال، ضبط تنبور، میکس و مسترینگ را نیز عهده‌دار بوده. لازم به ذکر است مجوز این آلبوم توسط موسسه فرهنگی و هنری نوای-مهر-شهنای اخذ شده و مدیر رسانه‌ای آلبوم سام شرف‌زاده است.  

مازیار شریفیان متولد شیراز است و از کودکی به‌واسطه خانواده با موسیقی آشنا شده است. از حدود ۹ سالگی موسیقی ایرانی را فرا گرفته و سه سال نوازندگی ساز تنبک را نزد نوید افقه در شیراز تحصیل کرده است. در اواخر این دوره سه ساله، به یادگیری ردیف آوازی و به نوازندگی ساز کمانچه نیز پرداخته و در نهایت با گذراندن دوره‌های مختلف تحت نظر اساتید بزرگ همچون محسن کرامتی،معصومه مهر علی و ارشد طهماسبی فراگیری موسیقی را ادامه داده و آشنایی با دوستان موسیقایی در دانشگاه، همکاری با گروه نفیر مهر را به عنوان نوازنده آغاز کرد.  

او سابقه شرکت در فستیوال‌های بین‌المللی بسیاری به عنوان نوازنده و خواننده را داشته و هنرجویانی در حوزه ردیف آوازی در شیراز را آموزش داده است و برای مدتی به عنوان معلم در هنرستان موسیقی در شیراز مشغول به کار بوده است

Leave a Reply

Your email address will not be published.