موسیقی ایده آل-پریسا فیض الهی:رضا یزدانی، خواننده موسیقی کشورمان برای همکاری در دو اجرای نمایش "آرامسایش" به نویسندگی و کارگردانی «محمد حاتمی» به این گروه هنری ملحق شد

محمد حاتمی نمایش "آرامسایش" را این روزها به نویسندگی و کارگردانی خود در تالار «شمس» موسسه فارسی زبانان «اکو» به صحنه می‌برد.
بازیگران به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: علیرضا مهران، پژمان جمشیدی، الهام دهقانی، شهرام قائدی،  روح الله کمانی، بهنوش بختیاری، عماد سالکی و محمد حاتمی.
رضا یزدانی، خواننده موسیقی کشورمان برای همکاری در دو اجرای نمایش "آرام سایش" در سانس های ۱۷ و ۱۹:۳۰ چهارشنبه، ۲۱ آبان ماه به گروه موسیقی نمایش به سرپرستی بهرنگ معتمدی پیوست.
آرامسایش، داستانی است که انسان ها را از منظر روانشناسی بررسی می‌کند.
بهرنگ معتمدی به عنوان سرپرست و نوازنده ویولن سل، ترانه پوریوسف، نوازنده فلوت، حمیدرضا کیانی،  نوازنده تار و سازهای کوبه ای و رضا آذرنجات به عنوان نوازنده ترومپت گروه موسیقی نمایش "آرام سایش" را تشکیل می دهند.
 گفتنی است، این نمایش تا ۱۰ روز دیگر برای اجرا در در تالار «شمس» موسسه فارسی زبانان «اکو» اجرا میشود و در اجراهای مختلف نیر هنرمندان مختلفی به عنوان بازیگر مهمان این نمایش را همراهی می‌کنند که می توان به یزدان جیریایی، در جمعه ۲۳ آبان ماه و حسین رفیعی در  یکشنبه ۲۵ آبان ماه اشاره کرد.

 

انتهای خبر/ اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.