موسیقی ایده آل- عاطفه احمدزاده: صادق نورانی از خوانندگان جوان و خوش آتیه موسیقی پاپ کشورمان است که مدتی پیش خبر انتشار آلبومش منتشر شد. در ادامه می توانید گفتگوی کوتاه موسیقی ایده آل با صادق نورانی را در رابطه با آلبوم و فعالیت های اخیرش بخوانید.

  • آلبومی که پیش تر خبر انتشار آن را اعلام کرده بودید در چه مرحله ای است و چرا انتشار آن به تعویق افتاد؟

من تصمیم گرفتم در برنامه ریزی تولید آلبوم تغییراتی ایجاد کنم، از جمله این که تعداد قطعات را افزایش دهم. پیش از این تصمیم بر این بود که آلبوم شامل ده قطعه باشد، اما حالا تصمیم دارم وسواس بیش تری به خرج دهم، تعداد قطعات بیشتری تولید و از بین آن ها قطعات آلبوم را انتخاب کنم.

  • در این آلبوم به چه کسانی همکاری داشته اید؟

عمده ترانه های این آلبوم مانند آلبوم اولم از کارهای دوست عزیزم "سید محمد کاظمی" است که در آلبوم پیشین فقط به عنوان ترانه سرا حضور داشت اما در این آلبوم به نوعی مشاور هنری من هم هست و خیلی از نظرات و ایده های او استفاده می کنم. هم چنین با "امیر پیرنهان" به عنوان ترانه سرا همکاری داشته ام و دو ترانه سرای دیگر که هنوز به توافق نرسیده ایم و به همین دلیل اسم نمی برم. ملودی های آلبوم کار خودم، "شهاب رمضان" و "امیرعلی زمانیان" بوده و در بخش تنطیم با "کوشان حداد"، "مهران عباسی"، "هومن نامداری""پیام هوشمند"،"سعید شمس"،"حامد برادران" و دو نفر از دوستان عزیزم که در آلبوم قبل هم همراه من بوده اند، یعنی "شایان نایب" و "علیرضا شهشهانی"  همکاری داشته ام.

  • با توجه به تغییرات مورد نظرتان فکر می کنید آلبوم چه زمانی آماده پخش شود؟

تمام سعی من بر این است که مراحل تولید و آماده سازی قطعات را تا پایان امسال تکمیل و آماده پخش کنم. من هنوز در موسیقی پاپ به جایگاهی که مد نظرم بوده نرسیده ام، اما با این آلبوم به لطف خدا و تیم حرفه ای که با آن ها کار کرده ام امیدوارم اتفاقات خوبی برای من بیفتد، پس فکر نمی کنم نیازی باشد که زمان دقیقی برای انتشار آلبوم اعلام کنم و مهم این است که کارهایی با کیفیت بالا تولید کنم.

  • این روزها مشغول چه کارهایی هستید؟

 قبل از ماه رمضان در مقام آهنگساز دو همکاری با "سعید شهروز" داشتم که باعث افتخار من است، چرا که هم خودم همواره کارهای ایشان را دوست داشتم و هم ایشان جزو پیشکسوتان موسیقی پاپ هستند. از شب سوم ماه مبارک رمضان هم تیتراژ برنامه ای به نام "ماه سپید" با صدای "بهنام صفوی" عزیز از شبکه سوم پخش می شود که آهنگسازی این قطعه بر عهده من بوده است و این همکاری با بهنام صفوی را هم جزو افتخارات خودم می دانم و آرزو می کنم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد و از طرف دیگر خوشحالم که توانستم در حیطه کاری خودم یک یادگاری در این ماه عزیز به جا بگذارم. این ها آخرین فعالیت های من به عنوان آهنگساز بوده اند. خودم هم یک تک قطعه به نام "اونی که دوسِت داشت" با ترانه و ملودی "سید محمد کاظمی" و تنظیم "حامد برادران" آماده پخش دارم که فکر می کنم طی یک هفته آینده پخش شود. به طور کلی تک آهنگ آماده پخش زیاد دارم که به دلیل تغییراتی که در آلبوم ایجاد کردم پخش آن ها نیز دچار تغییر شد اما امسال پخش خواهند شد.

  • برنامه ای برای اجرای زنده دارید؟

اجرای کنسرت منوط به آلبوم است اما در حال حاضر برنامه هایی برای اجراهای محدود دارم از جمله این که با یک سری از دوستان گروهی تشکیل داده ایم که موسیقی آن جدا از فعالیت های خودم است و برنامه داریم که اجرا داشته باشیم.

 

  • در پایان اگر حرفی باقی مانده بفرمایید.

آلبوم اول من به دلیل پخش نامناسب از سوی تهیه کننده دچار شکست شد و به همین دلیل اگرچه این دومین آلبوم رسمی است که از من پخش می شود، اما آن را به نوعی اولین آلبوم خود می دانم و امید زیادی به آن بسته ام و با وسواس و تمرکزی هم که روی کار گذاشته ام قول یک آلبوم خوب را به همه می دهم. در پایان از سایت بی حاشیه شما هم تشکر و برای شما آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.