موسیقی ایده آل-زهره ابوالقاسم: گروه چارتار پس از اجرای موفق در روزهای ۲و۳ شهریور ماه ، بار دیگر در تاریخ ۱۰ و ۱۱ شهریور با دو آلبوم (باران تویی) و (جاده میرقصد) و همچنین اجرای چند قطعه تازه و خارج از آلبوم به روی استیج برج میلاد تهران رفتند. آرمان گرشاسبی با قطعه (هندسه) استیج میلاد را پر از شور و هیجان کرد و ضمن سلام و خوشامد گویی به مخاطبانش گفت: (چارتار به وجود مخاطبانی مثل شما افتخار میکند و همانطور که قول داده بودیم امشب آهنگ های جدید تر از چارتار را با شما هم صدا میشویم.) پس از آن قطعه (برهنه) را اجرا کردند که با این حال که جزء قطعات جدید گروه بود اما با استقبال کم نظیر مخاطبان روبرو شدند. نوازنده ویولن سل این قطعه مهرداد عالمی بود که با اجرای زیبایش هنرنمایی کرد. پس از (برهنه) چارتار قطعه ای را برای اجرا انتخاب کرد تا مخاطبان هم همراهیشان کنند، (آسمان هم زمین میخورد) با ویولن میلاد عالمی، قطعه ای که شاید اکثر طرفداران چارتار شنیدند و آن را از بر هستند. پس از آن (برف) به اجرا درآمد و سپس بنا به درخواست پی در پی مخاطبان (باران تویی) با هم نوایی اکثریت افراد داخل سالن اجرا شد. آرین قیطاسی نوازنده فلوت که یکی از رکورد دارهای گینس نیز به شمار می رود به هنرنمایی خودش در ترک های مختلف ادامه داد. (آشوب) محبوب ترین و پر طرفدارترین قطعه چارتار با همراهی و هم نوایی بی نظیر با انرژی و اجرای نوازنده های گروه اجرا شد. به انتخاب گروه چارتار یکی از قطعاتی که مورد علاقه خودشان نیز هست به نام (سحر ندارد این شب تار) با گیتار دارا دارایی و و کیبورد اشکان آبرون اجرا شد. آرمان گرشاسبی که از استقبال و هم نوایی مخاطبان شگفت زده شده بود پس از قطعه سحر ندارد این شب تار به مخاطبان اعلام کرد که امشب بیش از کنداکتور و تا جایی که اجازه داشته باشیم اجرا خواهیم کرد. آرمان گرشاسبی درباره انتشار آلبوم جدید و یا تک آهنگ های جدید قبل از شروع ماه محرم گفت و به این نکته نیز اشاره کرد که برای کنسرت های شهریور در تب و تاب انتشار قطعه جدید بودند اما قطعه ای برای انتشار نهایی نشد. در دقایق انتهایی اجرای ۱۱ شهریور کیان ایرجی نوازنده گیتار الکتریک و آیدین ترکیان نوازنده کمانچه همچنان با انرژی فراوان به اجرا پرداختند. آرمان گرشاسبی قبل از اجرای قطعه (هیچ در هیچ) کمی درباره (آواز بیات ترک) توضیح داد که به سان این آواز را در (گوشه روح الارواح) آقای موذن زاده و یا تصنیف های زیبای آقای ناظری ( الا یا ایها الساقی ) و یا تصنیف زیبای (آمده ام که سر نهم) شجریان و (همچو فرهاد) از بنان را مثال زد و به این نکته نیز اشاره کرد که (هیچ در هیچ) نسبت به دیگر قطعات چارتار حال دیگری دارد و انتخاب آواز بیات ترک نیز از قصد بوده. در انتها به دلیل استقبال بیش از اندازه مخاطبان و محدود بودن زمان چند قطعه بصورت نصفه اجرا شد برای قطعه پایانی نیز (آشوب) مجددا اجرا شد. سکانس هایی از این کنسرت را از نگاه دوربین « سارا شکوهی فرد » مشاهده می نمایید. انتهای خبر / Leave a Reply Cancel Reply Your email address will not be published.CommentName* Email* Website