موسیقی ایده آل – ساره رسولی : به بهانه ی انتشار البوم یه عاشق به خوانندگی رحمان با یکی از عوامل البوم ” سعید رضایی ” اهنگساز و تنظیم کننده جوان که در “قطعه موهای جوگندمی ” با رحمان همکاری داشته مصاحبه ای صورت داده ایم:

همکاریتان با رحمان چگونه شکل گرفت؟
تقریبا دو سال پیش با مدوید لطیفی آشنا شدم که ایشان به ملودی هایی که میساختم و همچنین تنظیم هایی که کرده بودم لطف داشت و
از من خواست برای رحمان چندکار بسازم که در واقع اولین همکاری من و رحمان ترک “خوشحالم”هست با ملودی و تنظیم من ،ترانه ی یاسر امیری و میکس و مسترینگ مهیار رحیمی ؛ ترک خوشحالم در آلبوم رسمی رحمان قرار نگرفته است اما موزیک ویدئو آن بزودی حاضر و پخش خواهد شد.

تنظیم و ساخت قطعه ی خوشحالم طبق سلیقه ی رحمان بود یا ایده و سلیقه ی شخصی شما؟

ملودی و تنظیم آن ترک ایده ی کلی خودم بوده و جالب اینجاست که جزء معدود کارهایی هست که تقریبا بعد از بیست روز تا یک ماه که ساخته شد منتشر شد ؛ چون همیشه فاصله می افتد بین ساخت یک قطعه تا انتشارش، خوشبختانه این قطعه اینطور نبود.

تا کنون در دو قطعه با رحمان همکاری داشته اید؟
همکاری منتشر شده ما بله دو تا هست ؛ اما تعدادی کار هم در حال اماده کردن داریم که انشاالله به زودی منتشر خواهیم کرد.

همکاری با رحمان چطور است؟
رحمان بسیار خواننده خلاقی هست و شاید واسه ی هر جمله ای که میخواستیم ضبط کنیم چند فرم تحریر میزد که یکی از یکی بهتر بود و بجا بودند که خیلی توانست به من کمک بکند.

استقبال مردم از آلبوم و قطعه ی موهای جو گندمی که حاصل همکاری شما و رحمان هست چطور بوده است؟
استقبال مردم خوب بوده و خدارو شکر من فیدبک های خوبی داشته ام از البوم، هرکس که شنیده راضی بوده از کار و خیلی دوست داشت است

از حس و حال خودتون موقع ساخت قطعه ی “موهای جو گندمی “بگویید؟
حس و حال خودم موقع ساخت این ترک همون حس و حالی بوده که موقع تولید بقیه کارها داشته ام و خیلی ویژه تر نبوده چون در نهایت استایلی که خودم کار میکنم یک چیز متفاوت هست.

در سال های اخیر با کدام خواننده ها همکاری داشتید؟
با روزبه نعمت اللهی در ترک د دیوونه،آشتی سیامک عباسی،عکس زمستونی تهران در آلبوم کامران تفتی دو قطعه برأی مهدی سلطانی و خواننده های دیگر…

هم اکنون مشغول چه کاری هستید؟
برای آینده با یک سری خواننده مطرح و سرشناس کشوری صحبت کرده ایم و یک سری کإرهای جدید برای انتشار اماده داریمهمچنین یک سری پروژه شخصی دارم که فکر میکنم با آن ها اتفاقات خوبی را رقم بزنم کارهایی در زمینه آهنگسازی و تنظیم با صداهای مختلف و همچنین یک سری کارهام که قرار است با صدای خودم به زودی منتشر شوند.

photo_2016-06-13_14-21-55

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.